|
Sida 75 av 253
|
|
|---|---|
|
Ja, detta är väl en konventionellt stylad gammelmerca på det sätt det brukar ske här i Dalom. Med vissa koncentrationer kring Avesta/Hedemora, Älvdalen, Rättvik, Mora och Orsa: Länk |
|
|
Skön merca... riktigt pilsneråk... Beemoholist javisst! |
|
|
Alltid lika kul när Rudvi annonserar bilar. Länk |
|
|
3D Pinnball: Ursäkta, men vad är roligt i den annonsen? Kanske jag som missar något, är trött.. :))) Beemoholist javisst! |
|
|
Kan nog vara priset. Även fast jag inte gillar det så hänvisar jag till bilpriser.se som säger 200kkr. Mvh Johan |
|
|
Gazi är gazig i magen=))) Länk |
|
|
"bilen ÄR C-lås elhissar el speglar" OK.... Resten då som hjul, motor mm? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
alefors: ha ha, prutta och sen är man klar! Grelle: ok... Beemoholist javisst! |
|
|
Länk Klart udda att en servis i bok medföljer. Dessutom "********pruttat och klart******** " vilken helupplevelse!!! |
|
|
Ur led är tiden. På min tid var det här en moped med Sachs-motor... Länk |
|
| Det står ju att det var ett felköp. De kanske trodde att de skulle få en med Sachs-motor... | |
| Köp det är inte alla som har titt lucka | |
|
Äntligen lite bra tv att köpa billigt Länk Ha de T |
|
|
TV nr 2 kan vara ett bra alternativ för blinda men vem vill ha en trasigt tv? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Hehe, ingen bild på TV:n och spekulanterna får inte prata. Verkar leva ett tillbakadraget liv den killen... |
|
| Skulle inte köpa denna. Säkert full av fågelbad och upp- och nervända fickor m.m. :)Länk | |
|
Ofrivillig humor, säljaren påstår att hans billiga 17-tums kopior är original samt att hjulens nypris är ca 25.000 kr... Inte en siffra rät - hur blir man sån storljugare? :) Länk |
|
| Dessutom står det Blizzak och inte Gislaved på däcken ;) | |
|
Länk törstig golf.... |
|
FredricF |
simon_en: Vaddå törsti! Den drar ju UNDER 6L/mil. Det gör min 540 åxå. /Fredric |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.