|
Sida 74 av 253
|
|
|---|---|
FredricF |
Att sätta en volvospis i en 2002a kan man KANSKE förlåta, bilen blir bara lite sämre, men att byta ut pedalstället mot hängande pedaler borde det tamefaan vara spöstraff på. Usch! /Fredric |
|
Den här är säkert jättefin, men varför skriva att den ställs av, och sista chansen med mer..när annonsen finns kvar.. Länk Beemoholist javisst! |
|
|
Den här bilförsäljaren verkar riktigt seriös, med tanke på hur seriöst utformad hans annonsering ser ut, speciellt första texten med alla fina tecken och mellanslag: Länk Beemoholist javisst! |
|
|
Finne försöker sig på engelska ganska bra förutom vissa delar :). Länk "BMW när du älskar att betala" |
|
|
andreas.a, LOL |
|
|
Hahahaha jag garvar fortfarande åt den annonsen. "The car is svensksåld". "BMW när du älskar att betala" |
|
|
Tommyv6 Jo men tänk på att det inte är några stenskott och att det är garanti ENBART på BMW Group Segeltorp. Dessutom så är framrutan krossad, displayen kaputt, trasigt dimljus plus att båda bakdäcken är blankslitna. Bytespriset är dessutom 40000kr mer än om man bara kommer och handlar bilen! Förutom alla dessa morötter så kostade faktiskt bilen 835.000kr när den var ny! Jag tar två! :) |
|
|
Bara avundsjuka mot finnen som är trespråkig :D Många i skolan var det när jag inte hade större problem med tre språk medan dem hade bara ett språk. Svenska avundsjukan. Men det kan bli väldigt rörigt i huvet i bland. |
|
|
Hehe driver bara, dåligt att skriva finne i inlägget. MEN som du säger Ismo trespråkig det är bara plus. Finnar är sköna i allmänhet :). "BMW när du älskar att betala" |
|
|
Hehe driver bara, dåligt att skriva finne i inlägget. MEN som du säger Ismo trespråkig det är bara plus. Finnar är sköna i allmänhet :). "BMW när du älskar att betala" |
|
|
Kamrem changed about 300km ago! Such an princess. Misstänker att han använt nåt översättningsprogram, brukar resultera i rätt så komiska texter. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Klockren annons! | |
|
Ingen fara, jag tar inte åt mig. Men han borde skriva i ett språk i annonsen, han är trotts allt svensktalande finne, tveksamt att han ens kan finska. Grundar sig på att städerna runt kusten är mest svenktalande, finns en skämt att Vikingarna dumpa dom vid stranden för den goda ölen skull. Brewed whit PERKELE :D |
|
|
HAHAHAHAHAHAHA Brewed with perkele var bara för skönt. "BMW när du älskar att betala" |
|
|
Länk Väldigt frän Volvo! 18tkr för en Volvo 850 -95 som gått mellan 35k och 40k mil. Måste vara vingen som gör priset. |
|
FredricF |
tommyv: Vingen eller ferrari-märket på framskärmen...... /Fredric |
|
det där är en äkta 18åring racer... (volvon) Beemoholist javisst! |
|
|
Länk Ett avgasrör utan hål, är inte mycket till rör. |
|
|
ha ha, oj är det hål längst bak på avgasröret... Beemoholist javisst! |
|
| FredrikF: Jag tror mer att det är en kopia av ferrari-märket. Den med en älg på och det står "Volvo" under ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.