|
Sida 71 av 253
|
|
|---|---|
|
Pälsen på dörrsidorna + växelspaken var ju pricken över i:et. Radix omnium malorum est cupiditas |
|
|
Ta en titt på det här. Samma bil och identisk utrustning i bägge annonserna. Hur hänger det här ihop? Länk Länk |
|
|
Därför att "Natalies" annons är uppenbart fejk. Anmälde precis till Blocket. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Autoprestanda skriver ju att den är såld så rent teoretiskt så skulle ju Natalies annons kunna vara äkta men förnuftet säger ju att det är som Andreas skriver... ___ //Ulf |
|
| Jag blir alltid misstänksam när det är stor text i annonserna. | |
FredricF |
Vad är iden bakom denna typ av falska annonser? Skall man få köparen att sätta in pengar på ett konto utan att ha sett bilen och sedan gömma sig? Finns det så dumma köpare? /Fredric |
|
Det verkar inte vara någon "födelsedagsannons" iaf. Nathalie Folkesson fyller ej år idag, och det är inte hennes mobilnummer. Dock förstår jag ändå inte syftet - numret går till en förskolelärare - och det gör ju att bedrägerivarningen veknar. /Andreas. Håll till höger eller gasa. |
|
|
Länk "säljes p.g.a utomlandsflykt" lOl Das bmw |
|
| fan vad jobbigt att den bara är nybesiktad för två dagar, blir dyrt att besikta den var tredje dag ju :/ | |
| pixel09: Kanske uppehållstillståndet gick ut? | |
|
Lite halvskum skriven annons.. Länk |
|
| haha utomlandsflykt | |
|
...jag vet inte vad jag ska skriva... ang "BMW som blev Nissan" /Fredrik |
|
| En unik bil till salu, Länk | |
|
Länk Är det bara jag som blir förvirrad? |
|
|
Nej det är nog inte bara du... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
| Killen köpte fel fälgar | |
|
"Killen köpte fel fälgar" Jepp Pain is temporary - Pride is forever |
|
|
Yep, fel fälgar... men vilken bil passar dom då? Men till tänkta köpare är väl lika dumma och köper fälgarna i tron på att dom passar deras bil. Annonsen har nästan lika mycket information som läkaren när en man kommer in och säger att han har ont i fingret. |
|
|
Här är det glasklart... Länk If it works, don't fix it. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.