|
Sida 7 av 253
|
|
|---|---|
| Att han väljer skottdagen visar att han har relatvit bra framförhållning... Killen har tänkt till - "Nu behöver jag bara köpa choklad och rosor vart fjärde år"... =) | |
|
Är det inte tjejen på bilden som annonserar ? Hon friar ju och det är ju tjejer som får göra på skottdagen |
|
| Visst är det så. För den som tvivlar, läs "sportrattar i skinn, med värme" en gång till och sätt fantasin i full rörelse, få se om det ger sig ;) | |
| Naturligtvis, läste annonsen/frieriet för hastigt - då är det de facto hon som har god framförhållning... =) | |
|
Elkissar = eldrivna katter? Länk |
|
|
Eller vad sägs om EKhissar? =) Länk |
|
|
Ekhissar i all ära, men bara alhissar i en BMW!! Nog hade man väntat sig något ädlare träslag... Länk Finns även i Peugeot.Länk |
|
|
Vad är en seriös spekulant? Här krävs det troligen bara att man är hyfsat stabil i vommen när man ringer upp... Länk |
|
| Usch, här är en som hotar med att gödsla till rätt pris. Lägg märke till hur bra säljarens namn matchar bildkvalitén :) | |
|
Usch, här är en som hotar med att gödsla till rätt pris. Lägg märke till hur bra säljarens namn matchar bildkvalitén :) Länk (nu även med länk!) |
|
| Hmmm...inte mycket rost? Ändå är den importerad som flytgods. På sin höjd från Finland då på bräckt vatten...Länk | |
|
"Lägg märke till hur bra säljarens namn matchar bildkvalitén" Haha, så jäkla bra! =) |
|
|
Samarbetet Volvo/Ford har nog pågått längre än man tror.. Länk |
|
| Haha! Du är på hugget i dag, Anders! =) | |
| Jag tror att vi är eldsjälarna här just nu :) | |
|
Djurfritt? Måste ha glömt den lilla servicebocken som följer med.. Länk |
|
| Puh, 7 objekt på blocket som troligen gått som "get away car" vid diverse pyromandåd. Ett ex:Länk | |
|
Skränig fågel medföljer... Länk |
|
| Svenglish: Länk | |
|
"Karosseri: Sedan" och en bild på en Touring/Kombi i tvesolvas längt till Mitsubishin. Jäkligt stor sedan! :) "snart gått 15.000 mil snart o jag är 3 ägaren på den sen den var ny." snart gått snart? Oj, är det han som äger 3 (mobiloperatören)? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.