|
Sida 68 av 253
|
|
|---|---|
|
Fronten på 740 så helt vanskapt ut, vart är resten av bilen. och sen dasslocksfälgar på det... |
|
|
Antar att denna annons inte e seriös? Länk |
|
| Utförlig beskrivning av objektet samt ett bra pris, Länk | |
|
Kane: En bild säger mer än 1000 ord :) BMW M-POWER |
|
|
Rolig beskrivning "bara 4:an som funkar, men det är inga problem" Dessutom ett jättefint bakluckeemblem: Länk :-) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Vad kan man begära med utropspris på 1 st enkrona. V6a som bara 4ans växel funkar på :) Och bud vinnaren får en lagad bakruta, alltså inte nån av dom andra eller.. |
|
FredricF |
Gillar V6 emblemet på bakluckan! Säkert orginal. Just nu är högsta bud 610:-. Billigt för en ny bakruta... /Fredric |
|
Freak of nature till salu... Länk |
|
|
Vad ska man ha en sådan Nissan till? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jasså det var en Nissan under all den plasten Tycker bättre om dekal trimmade bilar än plast trimmade har alltid trott att de går fortare ex.V12 Volvo Ha de T |
|
|
Dessvärre så finns det folk som diggar den stilen, Fast & Furious-skadade ungdomar. Själv får jag lust att spy när jag ser sånt. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Bild nr 4 visar hur "fint" kleeman bredat den. Länk "BMW när du älskar att betala" |
|
|
Edit ballongdäck eller tyskstuk? "BMW när du älskar att betala" |
|
|
Jävligt snygg Merca, faktiskt! Gillar tyska stuket starkt. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Sist jag såg en sån skärmbreddning var på Vallåkraträffen på 80-talet, det är bara testarossagälarna som fattas... If it works, don't fix it. |
|
|
Länk Hinner inte måste köra buss... hahaha BMW M-POWER |
|
| Jävlar, 3000kr för den där junken... shit, skulle inte ens ta emot den om jag fick 3000kr för besväret. | |
|
Borde man inte skriva en lite mera seriös annons när det gäller så här mkt pengar? Länk |
|
|
Var väl inga direkta fel på den bilen, bortsett från rosten. Är såna bilar jag själv åker runt i, och äldre. |
|
|
Länk BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.