|
Sida 66 av 253
|
|
|---|---|
|
Man undrar ju osökt vad doktorn är doktor i. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Länk Svenskt rekord i felaktiga benämningar? Det är inte stavfel den här gången utan enbart en orgie i påhittade benämningar: Regnsensorer <> -Verkligen, hur många då? Svensk såld automat <> -Skönt att inte lådan är tysk som resten av bilen Digital data <> -Till skillnad från Analog data då? Sport komfortstolar <> -Perfekt att inte behöva kompromissa Välvårdad på mrs cab <> Är de bättre än Mr Cap kanske? -------------------------------- //Lövet |
|
| Länk | |
|
andreas_lofgren: Haha Mrs cab, den var bra... BMW M-POWER |
|
|
Oklar prisbild 1500:-? 5000:-? äh va f*n 15000:-! Länk If it works, don't fix it. |
|
|
Ätbara fälgar, dock utan tillbehör?? =) Länk |
|
| Såg också att den har det ovanliga trippel M-sportpaketet=) | |
|
skön annons :) Länk |
|
| Slippy, vilken fru haha. | |
|
Saknas´´ lår ´´på förardörren =) å ett groggbord på köpet =) Länk |
|
|
Med tanke på stavningen är nog groggbordet väl använt... If it works, don't fix it. |
|
|
Länk Servad servicebok jojo!!!! |
|
|
Och han tillhör den berömda släkten "BMW" som ofta ses annonsera på Blocket Får kalla kårar och tappar totalt intresset direkt när man ser sådant. Alltid med utsuddade eller saknade regnummer också Alla varningsljus och tutor går igång när dessa "doldisar" annonserar sina ofta skruvade och på annat sätt ohederliga bilar Fattar inte hur något överhuvudtaget kan intressera sig för dessa säljares "objekt" |
|
FredricF |
En sak jag inte fattar: Just bilanonnser verkar sättas in av folk som inte har email. Varför lever just dessa kvar på 1800-talet? Tillhör dom Amish-folket? Är dom tekniska idioter i allmänhet? Jag skulle inte köpa en bil av nån som inte ens kan fixa till ett emailkonto eller klarar av att läsa emejl. Speciellt inte om det handlar om en affär på runt 150.000 som i 745-fallet ovan. En möjlig förklaring till att dom bara vill svara i mobil är att dom ständigt är på flykt undan tidigare köpare. Ännu en anledning att inte göra affärer med dom. /Fredric PS. Tallviking: Skruvade mätare på en BMW 2002a? Är det möjligt? Har inte BMW stoppat sånt? Det borde inte vara omöjligt att göra omöjligt eller i alla fall svårt. |
FredricF |
En sak jag inte fattar: Just bilanonnser verkar sättas in av folk som inte har email. Varför lever just dessa kvar på 1800-talet? Tillhör dom Amish-folket? Är dom tekniska idioter i allmänhet? Jag skulle inte köpa en bil av nån som inte ens kan fixa till ett emailkonto eller klarar av att läsa emejl. Speciellt inte om det handlar om en affär på runt 150.000 som i 745-fallet ovan. En möjlig förklaring till att dom bara vill svara i mobil är att dom ständigt är på flykt undan tidigare köpare. Ännu en anledning att inte göra affärer med dom. /Fredric PS. Tallviking: Skruvade mätare på en BMW 2002a? Är det möjligt? Har inte BMW stoppat sånt? Det borde inte vara omöjligt att göra omöjligt eller i alla fall svårt. |
|
Varför? Jo jag hatar dessa förbannade email! Bara massa jävla skambudare som inte vågar ta kontakt i verkliga livet. Folk får gärna mejla när klockan är mycket, eller be om bilder. Annars kan de fuck off! |
|
FredricF |
De gånger jag sålt bil har jag fått de flesta skambuden på telefon (lägsta-priset-kompis... fyy faan). Telefonen har ju ingen delete-knapp eller spamfilter (markera skambudarna som spam så slipper man dom sen). /Fredric |
|
Kan bara instämma med FredricF gällande amishsläktet/"lånad-mail-släktet"...Med mailkonversationer blir det både överskådligt och enkelt. Idioti förekommer både per mail- och telefon men, precis som Fredric säger, är det betydligt lättare att ignorera idioti per mail... Den här säljaren tillåter faktiskt mail men vid ett presumtivt köp förväntar han sig mer än bara pengar... Länk |
|
|
Först körde jag enbart mail. Nu kör jag både mail och telefon jag har skaffat ett eget nummer som jag använder just för detta. Kommer fortfarande in en del skambud via mail när jag säljer, då brukar jag maila tillbaka blocketannonser till dem som är billigare än det jag själv säljer men inom det pris det erbjuder. Jag ser det som min plikt att hjälpa till.. |
|
|
"vid ev affär gör vi det vid närmaste bank" HAHA så härligt knasigt det kan bli med syftningsfel. -------------------------------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.