|
Sida 62 av 253
|
|
|---|---|
| M-packet är epitetet för försäljare som inte vet vad ett M-paket är för något. | |
|
Rubriken stämmer inte ett dugg med verkligheten..... Finaste??? Fulaste skulle jag säga snarare. Länk BMW M-POWER |
|
|
Luftkudde OCH airbag i X5:an... åh jesus... :) If it works, don't fix it. |
|
|
Ja, men Jesus ingår! Inget ont mot troende människor, men detta är ändå en annons. Åh, dessa "M-packet" människor... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Offtopic: Mpacket-annonsen ovan (autocenter i kristianstad) den handlaren finns ungefär 10-12 kvarter från där jag bor...och precis som det antyds här....att handlaren inte har sååå jättebra rykte...just exakt så är det i verkligheten också! :-) Mvh Ferenc |
|
|
Vilken stadsdel bor du i Frazze? Jag är på Näsby. Och ja, autocenter är vad de är - grannen mittemot är inte speciellt bättre. Värst måste vara Hammars bil - riktiga banditer. Bäst är dock de som finns till höger om Härlövs rondellen :) Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Ännu mer offtopic, ber om ursäkt för det Jasko76: jag bor på vilan, inte så långt ifrån autopartner, nära o bra :) Mvh Ferenc |
|
| Jag kan inte förstå mig på varför folk tar en bild på mätarställningen när de ska lägga ut sin bil. Nån som förstår trenden? | |
|
Dubbelprutt... Det gäller att hålla sig Länk minsta fis resulterar i en prishöjning med 100%... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
HAHAHA!!! "pruttar du så höjer jag priset till 10 000..." |
|
|
Bäst och gå på toa innan man besöker den säljaren! =) M3 E30Länk |
|
|
Här är drömbilen som INTE går igenom besiktningen =) Länk |
|
|
Å här får du tejp på köpet Länk |
|
| blir nog lite svårt att välja Länk | |
|
"M5 kopia" Länk |
|
|
Ingen bil utan en liten mysig röd stuga i Smedjebacken. Men "tavlan" i vardagsrummet smälter inte riktigt in i idyllen..... Länk |
|
| Snyggt att "m5 kopian" inte ens hade m-paketet eller äkta skinnstolar ;D | |
|
Den hade ju dubbel dubbel utblås och en M5 badge ju! *asg* //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Länk Störe bil? Ful servicebok? kamrembyt? -- Länk "den har gått 15500mil finns en spackel spricka på huven de är väl de ända på bilen som är fult en riktig blickfångare bilen finns i sala kan byta mot annan bil kom med förslag." Kul meningsbyggnad.. :) Bilen såg iallafall ut som skit i mina ögon. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
"M5 kopia" Hah, kopieringen räckte inte ända fram ... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.