|
Sida 61 av 253
|
|
|---|---|
| bimmermann: Hahahahahaa!!! Den tog allt! Jag viker mig av skratt!!!!!! AHAHAH | |
| ha ha är det sant? vilka nollor... | |
|
Jag passerar Hörby i morgon, måste gå in och sparka på däcken fråga efter sista pris! Vilken pärla! Är han dum eller har han bara otur när han tänker! \Mats |
|
| Inte illa, öppningsbara dörrar. Länk | |
| Öppningsbara dörrar är aldrig en självklarhet på en "Kiruna-cab". Många svetsar ihop dom för att slippa förstärka karossen. Man bör då vara bra på höjdhopp i den gamla saxningsstilen :) | |
| Nollställer man inte miltalet på både kaross och motor när man monterar turbo? Den blir väl ny då? :) | |
|
Cab är lite roligt, och E32 är inte det mest väntade modellen att ge sig på. Jag har sett någon photoshopvariant där E32 blir coupé, jefligt häftigt minsann och skulle bli riktigt snygg irl. Som diskuterats i tidigare trådar så finns det ett och annat ras bland gamla sjuor och med rätt person kanske detta kan bli en 2-door cab, den skulle bli stilig. Computers are useless. They can only give you answers. |
|
| Det gäller att va bestämd när man säljer Porsche Länk | |
|
Ja, och det har han rätt att vara, men jag tror knappt han lär besväras av många "sista pris kompis" kompisar. Han vill slippa alla som är ute efter att testa en 911 osv. Har du inte cash och vilja att köpa bilen - f#&k off! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Självklart har han rätt att vara bestämd, han skulle ju exempelvis kunna begära arbetsgivarintyg med specificerat årsinkomst, intyg på heder och samvete att man inte skall sälja någon annan bil först, o.s.v. Jag menar bara att det går att sålla på ett smidigare sätt. Pain is temporary - Pride is forever |
|
|
Om ni är intresserade av denna annons var god kontakta en tolk, för han kan bara prata ett sällsynt språk! :) Länk BMW M-POWER |
|
|
OMG!!!! "Talar endast svenaka." Snacka om att ramla o bita sig. Eller så vill han bara prata med Sven-Åke? /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
| OT, men dom fälgarna var inte vackra... | |
|
A och S sitter bredvid varandra, lätt att skriva fel. Men man kan väl läsa igenom annonsen innan man skickar upp den... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Shihsbssons erbjuder: Bud, Flytthjälp, Transport & Bilservice och hur ljuset faller Kontroll ??? Länk Det blir ju bara bättre & bättre *aga* Pain is temporary - Pride is forever |
|
|
Finns en hel del rätt rörigt i denna annons Länk T.ex vad är det för modell ?? T5, R ?? |
|
|
Spännande utrustning på S60an i annonsen ovan. Någon som vet var mukebrataklokacd,kasetsking är för något:) Nog dags för service, 12500 mil sen senast! Lite ologiskt att först skriva "säljes pga cab köp" och längre ner skriva "JAG KAN BITA MIN BIL MOT X5BMW", tror han att X5 är en cab? --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Hahahaha!! |
|
|
Riktigt bra annons, den där med S60:n. Här har vi folk som inte har den blekaste vad de skriver om. Som bilhandlare hade jag försökt anstränga mig lite och tagit reda vad "M packet" är för något. Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
FredricF |
"M packet" låter som en klubb for BMWs M-modeller. Ett riktigt bra namn dessutom. /Fredric |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.