|
Sida 59 av 253
|
|
|---|---|
|
haha Beemoholist javisst! |
|
|
Lite kul , en central lösning: Länk Beemoholist javisst! |
|
|
Länk Vems bil är det han vill sälja egentligen? :D |
|
| även att han vill byta en fulutrustad 525, 528 mot den där bilen? :P Hmmm... drömma går ju! | |
FredricF |
"men jag jag har gjört fulservice i onsdags" Fulservice? Är det att bara nollställa serviceindikatorn? /Fredric |
|
Kul att han annonserar om att han vill sälja min bil, utan att veta vilken den är! Trevligt med optimister i dessa svåra tider... :D Skulle vara intressant med en definition av fulutrustad. Grejer som hängts på efter nybilsleverans och som inte håller originalkvalitet? ---- BMW CS #6212 |
|
|
Är det vagnen eller barnen hon vill visa upp på bilderna? Härlig stavning för övrigt... Länk MVH Stenis |
|
| Ja, vad säger man, tvätt äkta tattarkoja :D | |
|
Här av vi en professor som vill bli av med en riktig ädelsten. Habegäret är i det närmaste olidligt. Länk "kom med förslag bara inga jävla data prylar" :D |
|
| Här HAR vi en... | |
FredricF |
Jag tycker Duetten är otroligt kylig. Tyvärr har jag bara dataprylar att byta med....... /Fredric |
|
Länk Först om kvarn, bara att slå till! |
|
|
Hur F@N hittar ni alla dessa annonser, vad letar ni efter egentligen?!? Men skrattar gott gör man! "C-los" och "bas loda", samt "bilen kostar bara allt med"...? Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
"Ac+drag jätte bra enligt mig" "lite mer klös en i en 2,0 a enligt mig" Länk |
|
|
En ljudbil? Den tjuter som fan när man kör alltså...... Länk |
|
|
Hur får man en Audi 80 2,3 att dra 0,5-0,6 blandad körning? |
|
|
Snuttis, i drömmarnas värld?! M3 E30Länk |
|
|
Jasko76: hemligheten är kreativa söksträngar :D Själv sökte jag på "inga jävla" och bilar/hela Sverige. "Trimad" är ett alternativ, "senkt" ytterligare ett (även om det sistnämnda ger lite tunt resultat i dag...). Låt fantasin flöda och en ny värld öppnar sig ;). |
|
|
här kan man fynda lite ev varje... Länk MVH Stenis |
|
|
Det är tydligen bättre att sänka dom än att ge till orm-mat! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.