|
Sida 58 av 253
|
|
|---|---|
|
Haha den här annonsen var riktigt rolig. Sälj knep eller bara ett skämt? Länk |
|
| Haha ja aldrig fel med 20-åriga flickor ;) | |
| Peggan hade rätt sjyssta spiror faktiskt... | |
| Pinglan var snygg, klart värt priset då... men fan för ung. | |
|
Köp en gammal Pegga och få middag med Estelle på köpet. Hm...? Det avleder faktiskt uppmärksamheten från själva bilen så det kan finnas nåt lurt där. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Estelle var helt ok. Pain is temporary - Pride is forever |
|
|
Svårt att bestämma sig ? 92a eller 95a ? 17.000 eller 23.500mil? Länk |
|
|
Undrar vad det blir för middag, pasta? fika med dopp efter, hehe Beemoholist javisst! |
|
| Numret går ju till farsan hennes. Undrar om man kan ringa och säga att man är intresserad av Peggan och dottern? :) | |
| haha, värsta hallick farsan! Fast rätt dyr eskort med tanke på att hon kosta 17000 :P fast man får ju iof en bil på köpet! | |
|
Pimp dad ...ha ha Beemoholist javisst! |
|
|
Länk vad säga....lackering direkt...:) |
|
|
Tyvärr så hjälper det inte med lackering om den nu är "fullt utrostad" :D Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Länk Tro fan att folk tittar när han kommer....... ;) |
|
|
Hoppas man inte skulle se den bilen om jag är bakfull... Beemoholist javisst! |
|
|
Länk klart egen kombination av tjänsteutbud....:) |
|
|
Tigeran var inte så lockande, mycket text om stylingen och stereon... en snabb blick och ser att allt är Biltema saker, inklusive leksakerna. Yep, en blickfångare.. saknar man bromsar så letar man upp en sådan bil för att få stopp på sin egen. |
|
|
Alla anser vi olika om vad som är en snabb bil, den här går som skott..kärra kanske Länk Beemoholist javisst! |
|
|
Ismo: helt klart en bra idè, att skaffa en sån bil om man saknar bromsar, men det gäller att ha spolarvätska så man kan skölj bort resterna av en spyfärgad Tigra. LOL Beemoholist javisst! |
|
|
Inte riktigt rolig annons, men däremot roligt annonssvar fick jag häromdagen: Kvinna kontaktar mig med ett erbjudande då jag har 328 på annons till försäljning: hejsan vill du byta din bil mot min rubens tavla den är mellan 40-80 år gammal.men din bil måste var rost fri.jag kan ge dig tavlan pengar mvh suzan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.