|
Sida 57 av 253
|
|
|---|---|
|
Lazzardo, mejla och fråga :) Allvar, jag tror han menar nåt med sidokjolar på bilen, men vad vet jag inte. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Aldrig sett en BMW E34 som ser ut så här Länk | |
|
Wow! Snacka om turbo. Undar vad sådana bamsingar sitter på, båtar kanske? Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Eller kan det vara japsdämparen kanske. | |
|
Hehe, det där är en ventilations fläkt för gruvor, hade en sådan i garaget som va exakt lika stor men det användes för att torka vattenskadade garage/källare med, gick inte vara i samma rum medan den var igång. Riktigt kraftig jäkel, sög med tobak aska från andra sidan garaget som är 6m långt. |
|
tornet |
Hahaha... om man nu ska märka ord lite till.... han med "klänningen" på e36:an citat: "Rökt, djur och rostfritt" haha, fan vad äckligt... :) mvh tornet |
|
Inte så mycket att skratta åt förutom sista raden - "på bilderna är bilen halv smutsig" ok.... Vad är en hel smutsig bil då??? Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Snygg E28! Hade inte haft nåt emot en sån kärra. Rätt färg med. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Undrar varför regbeviset saknas, kan den vara stulen? Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Antagligen -------------------------------- //Lövet |
|
|
"Lätt stylad" haha Länk "BMW när du älskar att köra" |
|
|
Eller rättre sagt "lättstylad" som han skriver. Han kanske menar att man kan göra vad som helst med en V70, de kan inte bli fulare... =) MVH Christofer |
|
|
crille82, jag tror på din version. Vad är det som är grejen med rostig pipa som kikar ut genom plasten och de där Ferrariscoopen, ser inte klokt ut på dem heller fast det är original... Så där ja, fick jag ur mig lite aggressioner på morgonkvisten och ordningen är åter- ställd samt livet går vidare... =) Computers are useless. They can only give you answers. |
|
FredricF |
Det djärvaste var väl att flytta ner nummerskylten fram så att kylningen minskar och man får en stor, tom, plan plastyta frampå bilen. Genialt! /Griniga Fredric |
|
Inte rolig men varför lägger man upp bild nr. 3 i en annons: Länk |
|
|
EDIT bild nr. 4 ska det vara. FJÄRDE BILDEN! |
|
|
vilken gris :) |
|
| Bucklig/repig huv stod inte listat under fel.... | |
| Får hoppas grisen inte följer med :-D | |
|
Känsliga läsare varnas för rice! Hur kan man :( Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.