|
Sida 56 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk För att komma fram till att bilen är exakt 95% rostfri måste det ligga en rätt avancerad mätning bakom, skulle gärna vilja ta del av den:) Länk Inte många bilar som kan skryta med att vara "nyttiga" :D Mvh, /Wille |
|
FredricF |
96% rostfri är ett intressant concept. Med ca 10-15m2 plåt blir det 50-75 kvadratdecimeter rost. Det räcker förmodligen till alla trösklar, skärmkanter och nederkanter på alla dörrar. /Fredric |
|
ha ha, undrar hur många procent det blir då jag har 2st rost/skav märken efter en vinga på insidan,sidan av backluckan på min 540. Kanske 0,02%? En lite kul sak off topic, startade min 520 som ej varit igång sedan förra vintern, stoppade i batteriet och startade den, startade direkt! Snacka om kvalitet på gamla "bettan" :) Beemoholist javisst! |
|
|
Blondin säljer lättmetallfälgar Länk |
|
|
Vad säger ni om detta citat "Många tror till och med att det är en bmw från håll." Säkert Länk /// lee Min Z Länk |
|
| 23000:- för en Volvo 440... Haha! | |
|
Hehe, ser ut som en BMW från håll? Ser mer ut som en förkrympt halv 850, och vad i bilen är värd 23000kr? 110hk? fan min 360GLT har ju mer OCH bakhjulsdriven. För 23000 får man en väldigt fin V90 1998 med 208hk... den är mer BMW i komforten än skrutti pang pang i annonsen Den borde hamna i "Best of blocket" |
|
| Blondin sälger lättmetallfälgar. "Har tyvärr inga bilder" :( | |
|
Här är vi entusiaster allihop eller hur? Länk If it works, don't fix it. |
|
| Ha Ha kanske lite fix med motorn. | |
|
Killen som har stenkoll på BMW modellnamnen Länk --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Väldigt konstig fordonsidentifikation på BMW Fordonsidentifikation Regnr: PKC409 Fabrikat: BMW 5/M Färg: LBLÅ Fordonsslag: PB Fordonsår: 1991 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: Typgodkännandenummer: Typgodkännandedatum: Senaste EU-regbevis del 1: 2009-07-30 Senaste EU-regbevis del 2: 2009-07-30 Handelsbeteckning: Upplysningar: |
|
|
Är ju en vanlig sketen 520i som fått den modellbeteckningen när den importerats. Heter ju självklart 520i egentligen och inte 5M hehe Finns en mängd E34or av senare årsmodeller som är reggade som 5/H också... |
|
FredricF |
Fast om det är reggad som BMW 5/M sä ÄR det ju en ovanligt modell...... Svårt att snacka bort. ;-) /Fredric |
|
Ha ha, tack för ett par goda skratt. Otroligt vilken underhållning det är att titta på annonser, i alla fall vissa annonser. Ha en skön dag! Beemoholist javisst! |
|
| Varför göra så här Länk | |
| Länk | |
| Länk | |
| Vad satan menas med "Ny byt runt om själva kläningen" ? | |
| En 318i med "Servo Sportluftintag"...väldigt sportig! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.