|
Sida 55 av 253
|
|
|---|---|
FredricF |
Husvagnen funkar ju bara till Volvo. Den har ju traktordrag. /Fredric (langar in ett vedträ på brasan). |
|
Helt rätt FredricF, en Volvo BM! If it works, don't fix it. |
|
|
Annonsen finns inte kvar, men när jag letade runt efter bil var det en som fångade min blick, med bilen fick man "Frirost" :) |
|
|
LITE småfix på vagnen..undrar vad han anser storfix vara, ha ha Beemoholist javisst! |
|
|
"Tillbaka till forntiden" vore en bra titel på filmen om denna! Snacka om Vulgo 80-tal, min dammsugare har bättre design, och antgligen funktion! Länk \Mats |
|
|
Tidigt 70-tal faktiskt, originalet: Länk If it works, don't fix it. |
|
|
Den verkar vara A-stolpe sänkt dessutom! ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Gissa minst ett fel: Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Är Helena en av de tidigare ägarna? Länk |
|
|
Responsen efter en och en halv månads annonsering kan inte ha varit stor. Länk |
|
| godich: Det var dessutom intressant att Honda Accord 2,0 hade BOSE-högtalare i mitten av 90-talet, precis som Audi hade i sina dyrare modeller, bl.a. S6 Plus =) | |
|
crille82 - Hehe, uppmärksamt av dig. Det var så jag hittade den. Sökte på bose och helt plöstligt hittade jag "Mvh Helena -94" ;) Livet är härligt ibland! |
|
| Skapligt överpris på denna Länk Han kanske tror vingen är värt mycket. | |
FredricF |
En av de fulaste 320 jag sett. Vingen gör inte saken mycket bättre. Tyvärr inte så rolig annons, om man inte gillar lyteskomik (40 papp på at styla en 12 år gammal bil värd kanske 35 lappar. Inget nobelpris i sikte). /Fredric |
|
Undrar vart han gjort av airbagen i ratten???? (ja ja... det sitter en på passagerar sidan säkert) |
|
|
Åh dra åt... vilket fantasipris! Såg ut som kjolpaketet & vf skärm hade nyansskillnad. |
|
| Snygg Merca.Länk Medföljer 1 liter lila färg om man vill måla klart den. | |
FredricF |
Är mercan målad med pensel? Det ser så ut. Proffsit! /Fredric |
| Dessutom kapade fjädrar för att sänka skiten. Nice. | |
|
Kan inte undanhålla er denna pärla... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.