|
Sida 51 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk "mycket lättdragen då den är av aluminium". Trodde i mitt enfald att husvagnsväggar var tillverkade av gjutjärn och ramen alltid av bly. Tänk vad fel man kan ha... MVH Stenis |
|
| Ännu en smaklöst stylad E36 Länk Verkar finnas hur många som helst. | |
|
Fy FAN va ful! Länk //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
amullo ja jösses va ful måste få något fulhetspris av ngt slag undrar om det inte är ett hån att överhuvudettaget kalla den Ferrari Ha de T |
|
|
amullo Hur kan dom med att bygga något så fult? |
|
|
Äntligen kan dom som inte ha råd köpa en Ferrari! Den var verkligen ful. Inte ens charmigt ful... |
|
FredricF |
Tack för "Ferrarirepliikan". Det var länge sedan jag hade så roligt åt en annons. När man sedan ser vad dom vill ha för den så kommer tårarna (av skratt)..... /Fredric |
|
Replika betyder ju kopia... jag skulle bra gärna veta just vilken Ferrari de har kopierat?? Stackars Enzo måste vrida sig i graven när han ser vad de har satt hans märke på... Värre än Miami Vices ombyggda Corvette som skulle föreställa en Daytona... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Att amullo's länk visar ett missfoster är ställt utom allt tvivel. Den saknar ju precis ALLT. Men att Daytona-replikan byggd på Corvette skulle vara i samma klass stämmer ju inte enligt mig! Länk Länk Där finns i alla fall ett flyt i linjespelet, eller? Ville bara ha en så j-a mycket när serien gick, där i mitten av 80-talet... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Nej, den är inte så ful i sig själv... men ställ en Daytona bredvid så ser du att proportionerna är rätt så fel. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Jo, du har rätt när det gäller just det. Fast för sig själv ser den helt OK ut, tycker jag! "Original-replican (!!!?)" är ju faktiskt till salu för 140 000 dollar Länk /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Aha, så det var inte denna som blev sprängd, utan replika-replikan? :) Det sägs att Enzo själv skänkte två vita Testarossa så att grabbarna slapp åka runt i en fejkad Ferrari. Billigare än en reklamkampanj - och rätt så mycket effektivare! Samtidigt så skyddade han sitt varumärke. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Länk Se bild 3 BMW M-POWER |
|
|
Ja du GINO han skriver att där inte är rost i bilen men han förutsätter nog att man är blind då De andra bilderna skulle och så passa i en fototidning helt klockrena Ha de T |
|
|
thom525: Jag tror inte ens att han har skrivit annons texten själv. Förmodligen har han kopierat det från en annons. Man skriver inte inget rost i en annons text och laddar upp bilder med fullt synliga rost angrepp på en bil som man ska sälja :) Han verkar inte ha alla hästar hemma :) BMW M-POWER |
|
|
Länk BMW M-POWER |
|
|
Underbar stavning Beemoholist javisst! |
|
|
Ajajaj! Fick ont i skallen bara av att läsa igenom annonsen. Tror bestämt att jag även blivit lite dummare. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Ingen mer än jag som reflekterat över att orsaken till en bilförsäljning skiftar mellan år och år? Populärast iår verkar vara "ska flytta utomlands". Förra året tyckte jag det var mer pga ekonomisk kris etc, konstigt nog har jag inte sett några sådana iår trots finanskrisen. |
|
|
Varför överhuvud taget skriva nån anledning? Det är det minst viktiga så länge allt annat är rätt. Ingen anledning att ursäkta sig för att man vill bli av med bilen! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.