|
Sida 5 av 253
|
|
|---|---|
| Fult utrustad tror jag kan vara att man monterat stulet M-paket, face-lift strålkastare och möjligen även navigator.. | |
|
"Extrim"=exteriört trim? "hallonlampor" någon sorts miljövänliga lampor kanske..... Vädigt få E36 320 i Sverige?! Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Om min 316 drog 5,1 l/mil skulle jag vara orolig Länk 518 Gl Länk Jag var bar tvungen at prova söka på flytning jag med... Mercedes, två ägare(kvinnor) säljes PGA flytning.... Länk Länk Fritt översatt: den läcker, blött skinn säljes pga flytning..... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Ingen bil, men tänka på att ta elallergiker på allvar. Länk |
|
|
"hallonlampor", den var bra! :) Elvärk... sov han genom hela gundskolan? Senon? Länk Kassa apparater? Länk |
|
| Hallonlampor och kass apparat -haha! | |
|
BMW har en ny modell! Toring..? Länk |
|
| Ajdå, har väl kunnat gå hos "Nisses bilar", men BMW Group Göteborg! ;) | |
|
Såna här människor borde inte få köra annat än 316 på sin höjd, sätta på en 750.... Länk |
|
|
BMW med V6! Undrar när dom 6:or kom ut? Länk Länk Länk Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Grabbers sista länk: Toys for big boys... seriöst? Hahaha :D /ElakaKatten |
|
|
Undrar om man kan slippa få med packet när man köper bilen.... :) Länk |
|
|
V6a, jösses..... Vem vill köpa en våldtagen 750? 316? sparkcykel! "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Nitrious: Vem säger att bilen blivit våldtagen? Kanske var den med på det, kanske hade den blivit påsatt förut.. Vi vet inte vad den tankats med, kanske har den druckit mycket och haft korta kjolar på sig. :) |
|
| Dröm prisar? Haha | |
|
-Per- Jo, iofs, det får vi aldrig veta, men jag vill nog ha en bil med oskulden kvar....=) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Personligen höll jag på att sätta eftermiddags teet i halsen när jag läste denna... Länk En sådan överdrift borde ej få gå ostraffad "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Denna annons är roligt (tragiskt) på sitt sätt Länk Jag ser ingen M.PAKET Gör ngn annan det eller? BMW M-POWER |
|
|
"BMW 318i M packet stylad ROST FRI billigt -92" Stylad rost? Se upp för M packet, dom går runt och sätter jättevingar på BMW-bilar. Nog för att språket kan vara lite svårt att få till ibland - man varför inte be om hjälp eller kopiera valda ord från en annan annons?! |
|
|
Bones, den var bra :) den är ju trots allt jätte snyyg om man inte redan har förstått det när man tittar på bilderna. Sedan är den utrustad med kanon till stereon, kan med fördel användas för att skrämma bort M-packet om dom kommer tillbaka och vill smäcka på ett huvscoop. /ElakaKatten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.