|
Sida 47 av 253
|
|
|---|---|
| Wollick: Avbetalning á 750kr * 723 månader? Blir en dyr A8...*hahaha*...Länk | |
|
För 750kr * 723 månader (542250kr) kan man köpa en bil utan skott håll! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
ang "Snabba Cash" bilen "Finansförslag 0kr kontant sedan 750kr x 723 mån" *plockar fram miniräknaren* lite drygt 60 år... undrar om det är + ränta eller ink? |
|
| sorry... missade helt sida47..... ni kan helt bortse från mitt förra inlägg :( | |
|
Någon som känner sig lockad att göra affär med detta företag/ köpa deras bilar? Någon som förstår annonsen ö h t? =) Länk |
|
|
150000, känns inte det lite väl magstarkt? 120000 hade varit en annan femma. Motivlack är minsann inte billigt. Seså, flytta dig |
|
J.Lindström |
Haha...här kommer ännu en jänke-entusiast annons....har han sant, eller inte?? INTE, skulle jag vilja säga *ASG* Länk |
|
ostmacka, nej, det är ju skånska! Lika obegripligt i alla former! =))) M3 E30Länk |
|
|
Motivlack? Bilden är ju tagen 2100-04-04, då har väl den globala uppvärmningen gjort att spindlarna blivit stora samt nån har uppfunnit en tidsmaskin. |
|
|
Skilsmässor kan vara jobbiga Länk |
|
| mats: otroligt roligt skriven annons, av halvan på köpet. men frågan är om den är bluff... | |
|
Abbe: Jo, det är nog skånskan som gör det svårbegripligt för en stackars norrlänning! De stavar ju värre än de pratar :D |
|
|
=)))) M3 E30Länk |
|
|
Ännu en fulservad bil: Länk |
|
|
simon_en du glömde ju att det är en VOLOV |
|
|
Fulservad på Volvo dessutom. Någonslags drive så här i kristider? "Inga kvitton, inga stämplar, olja från Överskottsbolaget" Seså, flytta dig |
|
|
"när jag bromsar skakar de i rätten" :-) Länk |
|
|
uttagen 2006, 27000 mil den har rullat bra mycket f.d. taxi kanske? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Länk En biogasproducerande säljare som kan tänka sig att förhandla pris?..:) Bland det mest ogenerade jag sett på länge...:) |
|
|
Komplett med brumbrum-avgassystem? Snygg finish på spoilern ;) Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.