|
Sida 44 av 253
|
|
|---|---|
|
@strongman: den har klara likheter med plogbilen... If it works, don't fix it. |
|
| Länk | |
|
Tja, vad säger man? Ren från stil?? Länk If it works, don't fix it. |
|
| Länk | |
|
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag dör............. /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
Den här verkar ha tagit ett snabbt beslut om att sälja sin Merca: Länk |
|
|
LOL :) If it works, don't fix it. |
|
|
Vilket klipp! Spara 135000kr!!! Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Vad? | |
|
"Vilket klipp! Spara 135000kr!!! [LÄNK]" ?? |
|
|
Vad? BMW Först och främst. |
|
|
Det blev en nolla för mycket... If it works, don't fix it. |
|
|
"Det blev en nolla för mycket..." Nä, en etta för mycket. |
|
|
...lördagkväll... Länk If it works, don't fix it. |
|
|
Länk "skinn med mocka å den e väldigt fin i klädseln." Ja herre gud vad ska man säga? Det verkar onekligen som att jag inte delar uppfattning om vad som är bra skick på en klädsel på den killen iaf. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Ser nu att det som jag länkade till blev ändrat. Det var 11 000kr istället för 110 000kr. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Är det saab-fälgar?? Krav-märkt AC var iaf kul.. Länk |
|
|
Japp. Livsfarligt att sätta 5x110 mm på 5x112 mm bultmönster och olika centrumhålsdiametrar samt annan ET Hoppas han har dragit bultarna bra Misstänker att han har rätt bra vibrationer i hjulen runt 70-80 km/h i alla fall Bromsskivorna fram är totalrostade så den har stått rätt länge troligtvis |
|
|
Klarlack släpp vid skärmkanterna? Är det så man kallar rost nuförtiden? M3 E30Länk |
|
|
Då ska ni se den -96 323 ci jag kollade in hos den lokale bilnasaren; rostiga skärmkanter X4, hack/bula/rost på "spoilern" på bakluckan, blästrad front och huv, rostiga plåtisar med utslitna dubbdäck, slitna sommar däck (på kantstötta alu styling 41), urblekt tyginredning och Parkinsonrutor. Den käcke försäljaren försökte förföra mig med följande svada: "Jag vill ha 47 500 för den, men du kan få den för 35 000 vid snabb affär som den står, det är ju fin bil och det är ju en eftertraktad modell med fina fälgar och dom brukar gå på en gång! Ska vi göra nåt åt den måste vi ju höja priset ännu mer!" If it works, don't fix it. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.