|
Sida 42 av 253
|
|
|---|---|
| Långt från en bilannons, men vad vill annonsören sälja? Skodon eller kreatur? Länk | |
|
@ Anders-72, bara en kvinna kan köpa fel storlek på skor...de är så klart gjorda i koskinn. If it works, don't fix it. |
|
|
Hoppas ni har svenska pengar när ni ska köpa denna underbar cab =) Länk BMW Först och främst. |
|
|
Undrar vilket skick taket är i, toppskick gissar jag. "Endast mindre hål lite här och där. Ligger under en vedhög på gården". Seså, flytta dig |
|
|
Ingen bli igen, men den har motor som surrar... Efternamnet, taget? Länk |
|
| Haha! Han hette Gedda förut men tyckte Mörth passade pga av den vanliga fångsten... | |
|
Torde bara vara besiktning kvar...? Länk If it works, don't fix it. |
|
|
Asså, man får inte me jumbo tärningarna, synd =) Länk BMW Först och främst. |
|
|
Har man ingen bild på bilen så får det bli detta. Länk BMW Först och främst. |
|
|
J***a stassingä söm vi säjjä hännä! Länk If it works, don't fix it. |
|
|
Länk "utröstad" av mig med |
|
| Notera den utmärkta passformen på framlyktorna! Sicket lik... | |
|
Om ni inte gör som jag vill får ni inte vara med, så det så! Ta tillbaks min hink och spade!!!! Länk BMW M5 Touring, E34 (340hk) -92 (158 mån / 19800 mil) Värderingsålder 158 mån, värdeminskningsstartdatum 1996-01-01 Värderingsutlåtande Bilpriser.se har värderat följande objekt enligt nedan, baserat på de uppgifter och den registreringsinformation som erhållits samt att fordonet är i fullgott skick. Köppris 82 900 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 68 000-76 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson. Vald bil Fabrikat BMW Modell M5 Touring, E34 (340hk) Årsmodell 1992 Mil 19800 1:a dat. i trafik 1996-01-01 If it works, don't fix it. |
|
|
Länk Rubriken tycks inte riktigt passa med övrig text: "Har ej bråttom att sälja bilen så inga skambud tack!" MVH Stenis |
|
|
Den här var bra! Länk Ngn som känner sig ensam nattetid och vill köpa bil kan ringa dessa :-) BMW M-POWER |
|
| Sjukt billig och helt klart underhållande! | |
|
Den här annonsen, är den ett skämt tro? Länk Bilden är ju bara början... |
|
|
Länk Ett skämt att han tror att han får ut så mkt för en gammal e34 som är turbomatad. PLUS att toppackningen har gått. Har han byggt bilen så kan han väl göra ett simpelt sotningssats byte? |
|
| Rätt obegriplig annons? Länk | |
| Konstigt att transmissionen i den där turbo-E34:an drar 78 hästar i förluster. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.