|
Sida 39 av 253
|
|
|---|---|
|
Herreguuuud vad ni är tråkiga!!!!!!!!! Annonsen är skitrolig! Jag citerar: "Ofta följer framgång i både yrkesliv och kärleksliv hand i hand med köpet av en Ford Mondeo ST220. Många av oss har även blivit intelligentare, vackrare och smalare." Klockrent :-) /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
Sevak: Det var inte riktat mot dig utan annonsen du länkade till, kanske lite otydligt skrivet av mig ;) Fan jag kör ju också Volvo, trodde dock att Momentum var det mindre...... |
|
| Lizzardo: Ber om ursäkt för jag missförstod dig;) | |
| Länk | |
|
Hade nog varit mer lättsålt med en bild på bilen. Om nu inte dom små framför bilen också ingår i köpet. |
|
|
Nu har 525-touringen med de många säljarna ("Eva", "Sune", "Sharly" m fl) hittat till Powerbörsen - med rätt namn på ägaren (Emma) den här gången. Långmilad förvisso, men svensksåld och bara ägare. Jag tycker det verkar vara en sund bil till ett rimligt pris, så den borde gå att sälja. Kanske går bättre nu när den verkliga ägaren även står för annonsen? Länk |
|
| ...bara två ägare skulle det stå i inlägget ovan.... | |
|
Även ny annons på Blocket: Länk |
|
| Sveriges billigaste Mercedes?? Länk | |
|
Sveriges billigaste Mercedes visade sig inte vara Sveriges billigaste Mercedes, utan bara en annons med borttappad nolla i slutet på priset: Länk Jag mailade bilhandlaren och erbjöd mig köpa bilen osedd för det utannonserade priset - det tog ca 12 sekunder, så ringde han och bad om ursäkt och lovade rätta priset i annonsen. Samt försökte kränga på mig bilen ändå... ;-) |
|
|
Inte bilen på bilden utan en likadan fast vit och inte M5 =P Länk |
|
J.Lindström |
Här kommer vad jag tycker är en smårolig annons...alltid roligt att läsa vad yankee-fantaster skriver om deras "otroliga" bilar *asg* Länk |
|
J.Lindström; Att placera denna elefant bredvid en S-klasse var i mina ögon inte så lyckat då man ganska snart inser att man kommer att få parkera i bussfilen. =) The way we see the problem is the problem. |
|
J.Lindström |
kaptenlöjtnant: Precis, och S-klasse är inte små bilar direkt iofs var det en gammal en, men ändå....det ger ju extra trovärdighet på 0,95l/mil i 120km/h och 1,2 blandad :D :D *asg* Och man känner inte av ojämnheter på vägen....nä....det är ju det man just gör med dessa bilars svampiga fjädring *asg* |
| Det var en gammal S-klass, men en av de sista "riktiga" Mercorna (W126) i "full metal Daimler-utförande" :) Hade valt den före den panatlantiska gunghästen som annonserades ut.. | |
J.Lindström |
Anders-72.... Det hade nog jag också gjort!! |
|
Mustnag ???? Länk |
|
|
Priset lågt satt. Och 245:an sitter lika lågt som en skitnödig cocker spaniel :) Länk |
|
| Mustnag??..........No, you mustn´t..;) | |
J.Lindström |
Anders-72 Haha, det var en överbelastad 245:a....men håller gör den, trots allt :D !! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.