|
Sida 37 av 253
|
|
|---|---|
|
Någon som köpte en E60 för 70tkr idag ? Annonsen var redan borta, hann bara få detta: Länk Stod t.ex. i annonsen "Jag åker till Irak på tisdag, bilen ska bort idag söndag", "Fins all utrystning"... |
|
|
Vad är det för utrustning denna S80 har? Länk Kan någon hjälpa mig....? |
|
|
S80:n var bara såååå klockren! "Uppvärmdbassäng speglar" jag dör /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
Simon har f*n dagens blocket alltså! *asg* Jag gillar även den här "grymma" forden Länk //amullo |
|
| En eloge till den svenska stavningen dock, då annonsören inte verkar vara svensk. | |
|
Jalla Jalla Länk If it works, don't fix it. |
|
|
snab afer - LOL uppvärmda bassängspeglar - kanske ngt för min pool? |
|
| Astran verkar mätarskruvad... | |
|
Denna annons har varit ute ett tag nu och annonsen förnyas nu som då, och nytt namn på försäljaren, en gång hette "hon" Eva nu heter han Sune... Länk |
|
|
Fattar inte det roliga med annonsen.... Det är tyvärr lite 'skojarvarning' på den 525:an, telefonnumret går till en 'bilförmedlare' med tvivelaktiga referenser.... Varken registrerad på 'Eva' eller 'Sune' utan på 20-åriga Emma i Uppsala. Däremot kan nog själva bilen vara rätt OK - den är svensksåld, och har bara haft två ägare. Troligen svårsåld pga väldigt högt miltal, automatlåda och 'udda' färgkombination på lack/klädsel. |
|
|
Check this up Länk BMW M-POWER |
|
| Länk | |
|
Hahaha nisse i svängen, den var bra! BMW M-POWER |
|
|
Länk Citat: "Brevvänner har jag gott om och icke Svensktalande behöver inte göra sig besvär att ringa. " Hur ska de icke Svensktalande förstå att de inte får ringa när den texten är på svenska? Inte alla hästar hemma. |
|
|
BMW528M, den var bra!! *Asgarv*!! |
|
|
Förvisso, men tror snarare att han menar sådana som är jäkligt dåliga på svenska. Finns ju en anledning att att många undviker att göra affärer med utlänningar som knappt går att förstå. Tycker det är lite fånigt att förlöjliga en i övrigt bra annons... |
|
|
crille82, jag tycker det är en mycket bra analys av BMW528M att se motsägelsen i det som skrivs även om annonsen är bra i övrigt. Precis lika roligt som när jag hittar utrustningen "Uppvärmdbassäng speglar" om inte bättre" |
|
|
>Crille82 så du har förståelse för att man skriver så i annonsen? Om det kommer en engelsman och lägger bud på bilen. Får han inte höra av sig/köpa den? Skön filosofi ... Dessutom är det lite roligt att skriva på svenska när han inte vill att svensktalande ska höra av sig. |
|
|
Jag är med på resonemanget. Men som sagt, tror du säljaren syftar på en trevlig engelskman? Men visst, säljaren kunde besparat sig det uttrycket. Kan du inte ta och länka till alla annonser där folk undanbeder sig TV4 också? TV4 har efter en dom med skadestånd som följd inte ringt runt och sålt annonser på fler år. Men folk undanbeder sig dem ändå. |
|
| Försök och se humorn i det hela. Är det din annons? Låter som du tar det lite personligt. (ler) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.