|
Sida 34 av 253
|
|
|---|---|
|
Jag brukar söka efter "Rak V6" på blocket då och då.. Man får alltid lite roliga resultat. Länk En ganska fin 528 med rak V6:a.. Länk Mercedes 300E med Rak V6:a //amullo |
|
|
Inte vacker inredning på den e39:an... (5:e bilden) Länk |
|
|
Hehe, rätt bil står bakom den som interiören fotats på.. Svårt att få dom pengarna tror jag också. Dom gröna brukar bli billigast. |
|
|
Här är BMW-säljarens kommentar när man frågar vad en rak v6:a är för något: "Fan vill du komma till har du inget bättre för dig än att kolla annonser jävla idiot!!!!!!!!!!!" |
|
|
Länk Det gick vilt till på semestern kanske? "Säljes pga flytning utomlands" ha ha Ännu värre iof när folk säljer soffor pga flytning... Usch |
|
|
Weiss, finns tom längre bak i tråden, sängar som försålts pga flyttning... =) Någon som tror att säljaren kommer att få tillbaka samtliga utlägg han gjort på bilen, nedan..? =) Länk |
|
|
Ja priset på den 328:an var "supercharged" i alla fall! :-) |
|
FredricF |
En nolla för mycket. (eller kanske två, om annonsören skall räknas ;-). /Fredric |
|
328 annonsen var inte roligt på något sätt! Möjligen fel pris men absolut inte roligt! Ännu tråkigare är när det blir personangrep på säljaren som exemplet ovan! M3 E30Länk |
|
|
Håller med Abbe om att personangrepp inte är ok på ngt sätt. Varför skulle ett högt pris vara roligt. Du vet ju inte om han har guldpläterat underredet. Har du varit och tittat på bilen? |
|
|
Lite rolig var den allt ;-) Här är en filmbil: Länk |
|
|
HAHAHAHAHAHAHA Den var ju hysterisk!!!!!!!! Vad gör man inte för att få kränga en trött och gubbig bil i en, i mitt tycke, fasligt ful färg:-) /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
Hoppas det inte är en erotisk film, höjer väl inte värdet direkt.. Här verkar vara ett riktigt fynd: Länk |
|
| Att det skulle handla om förtal, är bara löjligt. Genom ditt uttalande, Abbe, förkastar du samtliga tidigare inlägg vilka skrivits i denna tråd. | |
|
tvesovla: Man får tycka vad man vill om själva bilen, men att kalla personen över internet en nolla utan att ens veta hur mkt som är gjort med bilen är dumt, riktigt dumt. Detta är ju ingen direkt skämt annons som de övriga bilarna. |
|
|
Uppenbarligen har du, Strongman, varit i ngn annan tråd och figurerat - min fråga var rak och enkel; "Tror ni annonsören kommer att få pengarna åter?". Att sedan få det till att jag "kallar personen nolla" är dumt, riktigt dumt. Majoriteten av de övriga annonserna är knappast skämtannonser - hela den här tråden bygger de facto på att läsaren än dock måste ta det relativt lättsinnigt. |
|
|
Satan det har hänt igen, tittar jämt på fel person :$ Ber om ursäkt "tvesolva" Här däremot har du antingen en skämt annons eller en kille som behöver gå om skolan Länk |
|
| Han har gått i skola i Norge troligen, inget konstigt med det. | |
|
tvesovla, FredricF skriver: "En nolla för mycket. (eller kanske två, om annonsören skall räknas ;-)." Är inte sista meningen en direkt personangrep?! För övrigt har jag aldrig (inte medvetet) förlöjligat någon säljare! Men visst har jag tyckt att vissa annonser är roliga! M3 E30Länk |
|
FredricF |
Om annonsören blivit ledsen av mitt skämt och läser detta så ber jag om ursäkt. Du kanske är en hyvens kille, vad vet jag. (fast om man ber om ett fantasipris för en ombyggd bil får man kanske tåla en del). Till er övriga som dom bitchat om skämtet: Är ni släkt med honom? Är det det värsta som förekommit på dessa sidor? Är inte hela tråden en idiotförklaring av folk som skriver typ "Rak V6a" och är det inte meningen att vi skall skratta åt anonnserna, vilket i de flesta fall är precis samma sak som att skratta åt anonnsören? Dubbelmoral? /Fredric |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.