|
Sida 30 av 253
|
|
|---|---|
|
Få se nu här, är det bilden, eller annonsen det är fel på? Knappast bilden det går ju att skönja en 7-serie i bakgrunden.... Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Nu har ärliga Perra sänkt priset på sin vagn: Länk Passerade själv Räfvåla (numera Saxdalen) igår. Inga skogsrån då heller :) |
|
|
Synd på skogsrånen, såg aldrig några heller, när jag passerade genom metropolen Räfvåla två ggr per dag i somras, man får passa sig för att blinka när man åker igenom, det kan hända att man missar byn.... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Nitrious, är det samma by vi talar om? Du är ju Norrbottning. Har du varit på sydligare breddgrader i somras? Räfvåla centrum försvinner lätt i en blinkning, men faktum är att hela byn har varit Sveriges längsta, numera bräckt av någon annan :) |
|
|
Jodå, det är samma by, kommer från Dalarna egentligen, bodde och jobbade därnere i somras. Gamla gubben Rundberg och hans tjur är stamfar till halva saxdalen var, sägs det "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Haha, dom som inte är Runnbergare heter Byström. Det är de två hälfterna av Räfvåla :) | |
|
Du Anders, du har inte hört om Räfvålingen som lagade tänderna tänderna med Plastic Padding, istället för att gå till tandläkaren?! "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Har hört något sådant, men att det var en Räfvåling hade jag inte koll på. Men de har ju fått en stämpel på sig att de är "försiktiga med utgifter" i den byn så...;) | |
|
Vad har han gjort när han måste fly landet???? =) Länk |
|
| Snygg vinge Länk | |
| Ärlige Perras Mek, bök und Premium Autos säljer sin 730iA! Länk | |
|
Dagens optimist ;) Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Mossa får man med på köpet. | |
|
Länk Köpläge på en Audi, bättre blir det inte! |
|
|
"Bilen är extrautrustad och stylad, kolla bilden så ser ni. Audi originaldelar." Reaktion 1: Extrautrustad. Jaså? Reaktion 2: Audi orginaldelar?? |
|
|
inte visste jag att Audi byggde rymdskepp.... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Länk |
|
| Nu kan jag faktiskt smälta akterpartiet efter att ha sett fronten ;) | |
| Ja man slutar aldrig att förvånas Länk | |
|
Är det en sån SJ satsning av Audi? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.