|
Sida 3 av 253
|
|
|---|---|
|
Den där Extremt välutrustade Volvon har en "demo dragkrok".... Är det någon sorts plastattrap då eller?:) Det är för tusan detaljerna som gör helheten! Fråga grannarna mina som idiotförklarade mig, när jag låg och skrubbade undersidan av motorn med tanborste, vad jag anser om detaljer, eller min fd. flickvän som jag "driver till vansinne med dina jävla ideér". Det enda jag gjorde var, just då, att påpeka att det var damm i ventilationsgallren på hennes bil.... Lite granna O.T Denna är en riktig hejare på det här med ord! Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Volvo annonsen är ju för rolig, man kanske skulle åka förbi och släppa ner en BMW katalog i brevlådan... Gardiner och parkeringshjälp, suck. Kanske dom kan hitta en "extremt-extra-extrautrustad-stjärnstopp". Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Länk Tur att den har klocka så att man kan ha koll på varvtiderna... Sechs macht Spass! Min Limo: Länk |
|
| hahaha m3 | |
|
Volvon är utrustad med en " förare med minne" Freude am fahren |
|
|
"Avbländbar innebackspegel" verkar lyxigt.... Undrar om "förare med trafikvett" också kostar extra.... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Vet inte om ni såg det, men snubben med "M3 hastighetsmätaren" har även "STYLING COVER VALVULAS" till salu: Länk Man ler en smula åt folk som har koll... /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Oj, varvar M3:n 12.000 rpm... det var värst! ;-) 220km/h känns som en ganska låg toppfartsmarkering.... men det är klart det räcker väl med 110 på svenska vägar! |
|
|
Jag tror det är maffian som säljer M3 mätaren jag menar, kolla vad killen säljer: Afrikansk skulptur Parti med handsfree Parti med degskrapa Parti med frukt och grönsaksdekorerare Parti med ramar Hastighetsmätare M3 Parti Byxor "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Länk Man tycker ju nästan att det borde finnas en lite bättre bild... |
|
|
Allt på bilden är till salu? haha "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Kolla så att den inte är frontsmälld innan du sätter dig på tåget till Umeå ;) | |
|
Det här med att kunna svenska ordentligt är överskattat Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
En 520 med mycket kraftig motor, och rosten är inget problem, den är vid sidan av bilen.... Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Nitrious: Jobbigt att hjulagret kan vara dåligt. Var sitter agret? |
|
| Det är ju ett Aber att man inte vet var Agret är..... | |
|
den här annonsen fick då mig att skratta ordentligt...hahaha Länk BMWM3 |
|
|
haha Dawn paipp :P BMWM3 |
|
|
Ja, Imprezan går ju i en univeritetsstad :) Organsk koppling? Går dom att odla i den skånska myllan tro ;) |
|
| En "ricekat" passar ju ypperligt på en japansk bil också :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.