|
Sida 29 av 253
|
|
|---|---|
|
Tänk om fler skrev detta: "Bytes gärna mot Bensinslukande bil" Tycker det är rätt fyndigt i dagens miljödebatt, som jag dock själv förstås inte går på. Kör lugnt ! |
|
|
Och så en liten länk kanske ! Länk |
|
|
Skål! (need I say more?) Länk Ps. Fin färg på bilen |
|
| Frågan är om huven är bucklad och repig numera kanske med tanke på vikt/volym på "huvkråkan" ! | |
| Med tanke på Zorns dalkullor på den tiden så är nog skålen angenäm. Måla med alkometer?:) | |
| Lite OT. Leta på Zorns alster "jollen" på nätet. Ja, visst är det väl en båt han har försökt avbilda? | |
|
Skroten kanske är ett alternativ. Länk |
|
| Snuttis: skitkul annons :) vilken rolig kille | |
|
Snuttis: kul länk....skön sarkasm/ironi....jag klarade inte att hålla mig för skratt särskilt länge när jag läste den :) Mvh Ferenc |
|
|
Länk Nu vill jag ha en Ford för första gången i mitt liv! |
|
|
Länk Rätt skön kille den där Perra... "Benutrymme i baksätet är 20 cm även när framsätet är i Helmut Kohl-läge." |
|
|
"Nyservicerad" och prissänkt 40000 kr !!! Länk Vilket kap ! Eller ?..... |
|
|
Back-säte Brunn Länk |
|
| För en gångs skull kan jag förstå att han inte vill lämna ut mobilnummer eller registreringsnummer: Länk | |
|
Nästan nyskick då? Länk |
|
| Vete tusan om jag inte hade gått, om jag inte skulle längre än så.. | |
|
Det här var väl en "miljöbil" som såldes under devisen "skattefri i fem år" med den ärtsoppeätande och väderspända Gert Fylking då det betgav sig. Nu verkar det ryka värre om dom... Länk |
|
|
"all utrustning är monterad från fabrik!" glömde de montera skinn och M-paket? M3 E30Länk |
|
| Anmärkningsvärt också att den saknar sportstolar. Finns lite lustiga specar på tysksålda ex. | |
|
Länk Alla har det lite svårt med datorer men vissa ännu svårare.... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.