|
Sida 27 av 253
|
|
|---|---|
|
He...he.... ibland är man bra blind!:-) M3 E30Länk |
|
|
Den här är ännu bättre.ABBE och GODICH jag säger inte vad det är ;) Länk |
|
|
Jag tror jag vet vad det är! Det står stylad i rubriken, men på bilden är den helt orginal ;) Verkar i alla fall vara dyrare att få igång halvljuset på den än på en BMW.. |
|
|
Ja, skapligt prissänkning på grund av halvljus fel! Måste var dyrt med Alfa delar! :-)) M3 E30Länk |
|
| en till Länk | |
|
Riktigt härlig ovan, inte ali??? för -och-efternamn! Blir ju sugen på kebab |
|
|
VA? Sony: Den du postade igår var ju lagom skum, men den här känns ju som en busringning...? "fukar fint", "funkare med el"? Jag tycker att det börjar bli dags att lägga in spamfilter på blocket...;) |
|
|
Snyggt spoilerpaket, vad köpte han det ;) Synd att den gamla pegan blir avslöjad vi rödljuset bara. Länk "Säljes nybadad, nyvaxad o avsugen" Eftersom hon pratar om bilen som en hund så blir man lite orolig... //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| Nästan så att man blir sugen själv ;) | |
| Länk | |
| den här är också lite små rolig Länk | |
FredricF |
"Veronica" som vill sälja sin 320 drar sig tydligen inte för att snacka ner vintervägenegenskaperna hos 300orna. Själv har jag aldrig kört nån men har ägt en 2002a och den var en underbar vinterbil. För att travestera Pippi Långstrumps dialog med apotekaren om hennes fräknar: -- Lider ni av att bilen sladdar lätt på vintern? -- Näe. -- Men herre gud, ni äker ju på tvären i alla kurvor. -- Jo, men jag lider inte av det. /Fredric |
| Länk | |
|
Det här gäller ju ingen bil, men jag gillar säljarens positiva attityd till köparen. Länk Mvh Johan |
|
|
FredrikF: Håller med, hellre en lite busig Bmw än en "vanlig" fwd som plogar av vägen. //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Länk dryckhållaren verka ok. |
|
| Vilket vrak | |
| Då är ju den Audin här betydligt mer prisvärd: Länk | |
|
Vem betalar 90.000 för en totalt rutten A4 när du får en fullt fungerande för 130'? Länk //Lövet |
|
| Troligen "copy paste syndromet". Kanske hade RS6-annonsen som mall. Undrar om dom har hittat bilarna efter vägen då det finns en eller ingen nyckel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.