|
Sida 26 av 253
|
|
|---|---|
|
Först blev jag förvånad över bilden man använde för att sälja sina fälgar, sedan blev jag för nästan ännu mera förvånad när jag såg att fälgarna faktiskt ser helt oskadade ut. Länk |
|
|
Bmw V6 sjukan har spidit sig över till båt-världen: Länk //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Länk en perfekt "dagbil"...måste man skaffa en "nattbil" om solen gått ned...:)? |
|
|
Lilla V8:n på 300hk, min stora V8 ligger ju "bara" på 286 *snyft* Länk Bayerische Motoren Werke |
|
| Glöm mitt förra inlägg. Säljaren har klämt dit ett till "m" i "damm", hela annonsen igenom ;) | |
|
Herre jävlar: "sen finns det lite rost runt omkring men ser bra ut för ögat" Länk Bakluckan är ju försvunnen upp till regskylten på den stackarns saaben! //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Undrar om grejerna i luckan ligger kvar på Saab eller om de försvinner i springorna? Den var inte lite rostig... //Lövet |
|
|
En 05:ans Billar har jag alltid önskat mig ;) Länk P.s skäms en gnutta över att göra narr av icke svenskkunniga, men det blir kul ibland... |
|
|
Bra högupplöst bild också... //Lövet |
|
|
Länk kommentar överflödig |
|
|
Att den är utrullad i snön för fotografering kan jag till viss del köpa men är det inte vinterdäck som sitter på också... ___ //Ulf |
|
| Bilar inte kan pråta: Länk | |
| Klart prisvärt för att vara en Aston faktiskt... | |
| Den var bra Länk | |
|
Sony, vad är det som är roligt?! M3 E30Länk |
|
| Läs rubriken på Sonys annons... | |
FredricF |
Jag måste nog sälla mig till gruppen dumskallar som inte fattar vad som är kul med Sonys länk. Nån som kan förklara? /Fredric |
|
Det står Avant i rubriken, men det är en sedan på bilden. Avant=kombi (jfr. BMW´s Touring) Kul eller ej, bestäm själv.. |
|
FredricF |
Aha..... Jaja, vad dom hittar på dom där Audipöjkarna. Fast Avant låter väl tjusigt kan tänka. /Fredric |
|
Jag var ju i allafall inte ensam här om att inte vara så påläst på Audi. Avant, trabant? Hur som helst förstår jag nu det roliga...;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.