|
Sida 25 av 253
|
|
|---|---|
|
eh.. rätta mig om jag har fel, men är inte en tändspole/ cylinder rätt så vanligt ^^ Annars så var det en snygg bil, inte. Mitt Inlägg nr 666 för övrigt :) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| haha... Första gången jag ser en pung på en "bil". Var är världen på väg... | |
FredricF |
Bjerser: Det är nog rätt så standard idag med en tändspoler per cylinder. För BMW har det naturligtvis varit standard rätt länge, min gamla 540 -94 har det. Å andra sidan har min gamla 540 det mesta av det som idag presenteras som höjden av lyx i bilanonnser från Volvo och andra lite simplare märken. /Fredric (sticker ut hakan ;-) |
|
Klåpare! Länk Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
"rak v6 motor"??!! M3 E30Länk |
|
|
Det här med tändspolar, så är det oftast en per cyl som gäller vad jag vet. Men kanske annorlunda på Alfa twinspark? //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
En Hassan -95, någon??? Länk /Magnus Bostongrün: Länk |
|
|
Vad sägs om fälgar gjorda av återvunna ölburkar? Känns stabilt med någon ditklistrad kromlist? Länk Hd |
|
| Ny miljöbil? Länk | |
|
Men dra på....den där jänkaren var INTE snygg! /Jeppe |
|
|
49999tusen? Det blir 49999*1000=49999000kr Alltså nästan 50 mille. Lite väl mycket för en gammal 320 diesel ;) Länk //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Stylad Lada någon? Eller en låda han menar? Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Vilken drömbil ! | |
| Det är ju en "BMW-grill" så varför inte !! | |
|
Länk Kolla sista bilden Länk |
|
| Snustorr i motorn | |
|
oj glömde länken Länk |
|
|
I annonser skriver han: "4,6 liters V8 men ändå bränslesnål" Ser jag fel eller står färddatorn på 30,1 L/100KM? Inte så soppasnålt varken med etanol eller definitivt inte med bensin... Länk //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Hmm, verkar vara rena sparbössan. Min visar 39,5L/Km.... på 6cyl. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
| Undrar om hon är duktig på snöröjning också?Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.