|
Sida 249 av 253
|
|
|---|---|
|
Skriver "Schnitzer" tre gånger i annonsen. Svårt ord att stava till, så han prövar tre olika stavningar. Alla är fel :D Länk Priset känns också aningen skrattretande... |
|
| 340 hästar jo tjena | |
|
Länk "M-Paket ut och invändigt." Inte den minsta lilla M-detalj på den bilen... |
|
| M-paket är en sjukt missbrukad term av säljare haha | |
|
Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Dagens understatement... Länk |
|
| Länk | |
| Jo,,Den Hondan är det ju kraftig rea på Nedsatt från 110 till 11..Inte illa | |
| Tänkte mest på den snygga dekalen i framrutan... | |
| Jo..Den gör väl att vissa spekulanter kanske inte är SÅ intresserade..=) | |
|
"För mer bildar å mer inför skicka emil" Inför vad, ett ev köp...? Å var ska man skicka Emil? ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Denna annonstext. Jag har lite svårt att bestämma mig för om jag ska skratta eller kräkas... Länk |
|
| Länk | |
|
Länk Om det nu är en så klockren investering, varför säljer han trots garanterat framtida värde om hundratals miljoner? Det han ska sätta pengarna i istället, det är där man ska hänga med! Det måste ju vara en helt sagolik investering... |
|
|
En äldre Ferrari är så hysteriskt dyr att underhålla så det överstiger värdeökningen. :-) MVH Christofer |
|
|
Jag gillar att han tror på sig själv i alla fall - särskilt den något optimistiska men självsäkra framtida värderingen om tio år; 100-200 miljoner! Parallellen med värderingen av 60-tals "föregångaren", den legendariska homologoseringsmodellen 250 GTO är inte heller att leka med... :D Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Att han inte behåller den själv, om han är så säker på en stadig och grotesk värdeökning... Kanske är den annalkande lågkonjunkturen samt lån över skorstenen, som gör honom svettig.. |
|
| Jag trodde nog också att de var dyrare, Länk | |
|
Det gick att köpa en 550 för runt 300k före prishysterin drog igång. Kollar man mobile.de så kostar dom från runt 600k och uppåt 2 mille för den dyraste idag. Fast stämmer prisförutsägelsen så är det ju en kanonaffär ändå. Investera 4 mille nu och bli mer eller mindre ekonomiskt oberoende om några år. Inte fel! =) |
|
|
Har någon lagt upp den här annonsen? Länk ''Finnt Skick''. Rostangrepp överallt... _______________________________________ Hög hastighet på motorväg är frihet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.