|
Sida 248 av 253
|
|
|---|---|
|
2 olika bilar, men sjukt dåligt att missa:) EB |
|
|
Kanske mer dålig än rolig... Länk |
|
|
Lite rolig är den allt...:) //Mats |
|
|
Så mycket "design" så jag nästan kräks...alla spoilers har nog tom förvillat säljaren. :-D Länk BMW 4 Life |
|
|
Länk Miltalet kan väl inte stämma? Men visst är den som i annons en av topparna. |
|
|
Länk Jag kan tänka mig en alpina, och d skulle inte göra mig nåt att den gått långt, men..... |
|
|
Denna är banne mig kul på riktigt Länk |
|
| Angående Alpinan, har han sytt sin egen airbag? | |
|
Länk Hur har säljaren parkerat bilen?? |
|
| currymutta: Ja faktiskt så kan man undra vad man tänkte där :) Sen får man en allmänt bra magkänsla att den inte är intagen nyligen från Tyskland enbart för att tjäna pengar på den. Känns ju sådär liksom. | |
|
Ja känns inte seriös. Kan inte svenska och särskriver allt... --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
"Car Expert In Sweden AB", ärligt, är det på riktigt? Man driver firma men skriver som en 7-8-åring. MVH Christofer |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Bolaget skall erbjuda kredit och finanstjänster inom bilbranschen, handla med konkurslager, bedriva hotell, vandrarhem, restaurang, spa, köp, försäljning, uthyrning, reparationsarbete, däckbyte och export av bilar, bildelar och båtar, köp - försäljning, uthyrning och förmedling av företag, affärslokaler, fastigheter och affärsrörelser, enklare bygg, renovering av affärs och privata fastigheter, städtjänster samt personaluthyrning och därmed förenlig verksamhet. |
|
Hahahha, slangen, trodde du drev Men lite googlande så är det deras riktiga verksamhetsbeskrivning Underbart Men jag kommer nog inte tjöpa bil därifrån |
|
|
Verkar vara en ganska farlig och hänsynslös bil detta;) Länk Kul kille: Fynd? Säljes besiktigad för 6000:- extra. Kostar max femhundra att besikta i Sverige vad jag vet, wtf! I stort sätt problemfri, ha ha! Den funkar ibland, lr? Servicekille ville köpa, men.... bla bla EB |
|
|
Pula, håller helt med. Om servicekillen ville köpa (låt oss anta detta är sant) så gjordes nog inte servicen så nyligen för varför annars inte sälja där och då. Alternativ två, servicekillen bjöd 69'... En entusiastbil för 100'+ som inte ens är besiktigad? Det är ju inte 10-15' klassen vi pratar här, sen att vilja ha 6' mer för en besiktigad bil, då har han ju prisat in att den kommer inte gå igenom utan merkostnader. Sen tycker jag man kan tvätta golvmattorna innan man vill sälja sin entusiastbil, säger en del om ägarens noggrannhet. |
|
|
Haha va fan?! Länk |
|
| Länk | |
|
Länk |
|
|
@Pula i inlägg 2018-05-11 09:45: Det var inte bara besiktning - det var påställning också - antagligen tänker säljaren då också betala skatten och låta köparen få överta den betalda skatten och då blir det några tusenlappar till. Dock borde inte en Z4 med 2.5l bensinspis kosta 5000kr/år i skatt. /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.