|
Sida 246 av 253
|
|
|---|---|
| Såg en utannonserade golf mk4 som fungerar perfekt med trasig backväxel. | |
|
Konceptbil??? Länk Är det fälgarna och det faktum att han tror att det är en "konceptbil" som gör att den verkar vara värd 80' mer än alla andra S5:or??? |
|
|
Intressant säljargument. "Konceptbil" återkommer ju dessutom flera gånger i texten. Priset är också lite optimistiskt kan tyckas. Sett till vad man kan få för de pengarna och att den dessutom säljs privat så vete tusan om det räcker med 80k överpris. Men det är kanske någon som nappar! |
|
|
"Konceptbil", ja jag säger då det. Fan vad less jag är på folk som svamlar om en massa skit och uppenbarligen inte har en aning om vad de pratar om. Eller om de helt enkelt medvetet ljuger... Man kan ju välja att köpa en RS5 av samma årsmodell och ungefär samma miltal till likvärdigt pris på bilfirma istället. Eller en likvärdig S5 bra mycket billigare, som sagt. MVH Christofer |
|
| Kan det vara som att konceptet med annonsen är att förvilla/förbrylla eventuella spekulanter o få de att tro att bilen är konceptuellt unik :D? | |
|
"Förutom detta så är bilen i toppskick" Länk EB |
|
|
Med reservation för att jag inte kan 500E/E500 lika bra som jag kan BMW, men är det någon som blir köpsugen? =) Länk |
|
| Haha, ja telefonerna lockar verkligen... :-) | |
| Fast 500E har ju rusat i pris...De billigaste "halvfärdiga" med diverse kosmetiska defekter börjar på kring 15000€ i DE.... | |
|
Bör ses och upplevas men ej provköras...... :) Länk |
|
|
Ja, det är ju bara att ställa på bilen, om man är seriös... "Det mesta av milen har avnjutits i Europa." Var har den mer varit, asien...? ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
imponerande parkering Länk |
|
|
Länk Kanske hade varit bättre att vänta med bilder tills efter rekonden...;) |
|
|
M5 E39 med fel på ljusmodulen? Länk Höger bromsljus lyser istället för halvljusen bak. Eller kan man bara ha kopplat fel |
|
|
Länk Säljare "Bertil" men numret går till "Nasila Karimi"... Annonsen och bilen gjorde det ju inte direkt svårt att genomskåda bluffnamnet |
|
|
M5-annonsen har en del fina formuleringar; - "En väldigt härlig 5.0 liters motor som drivs av en 6-växlad manuell låda,..." - "bilen är utrustad med det mest tänkbara från Dynamic Stability Control(DSC) och.." - "inbyggd telefoni till taklucka och navigationssystem." |
|
|
Notera: bilen har m3 paket :)) Länk Sen ser den ju väldigt grisig ut på bilderna, bedrövlig annons. |
|
| Det ingår dessutom vinterdäck trots att den inte är vinterkörd :-) | |
|
Länk jätterostig, ful och sliten E36 med 35.000+ mil som han vill ha 24.000 för borde vara glad om han kan få 5.000 |
|
|
Naikon: Tipsa om en nybesiktigad, skattad och körklar 328 med manuell låda för 5000:- så skall jag köpa den... MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.