|
Sida 241 av 253
|
|
|---|---|
|
LOL.... När man slår på KVD's värderingssida, kommer en SAAB 9-5 -00 combi upp på bilens reg. nummer, RPZ750!!!! Det kan vara fel på KVD's sida, med troligtvis är det väl inte det. Högerstyrd, kanske kan man kränga den i Australien eller Japan ;) Annars går den billigt till någon kepsvändare, och sedan är det snart bilkyrkogården som gäller :) |
|
|
Glömde länken: Länk em3 |
|
| RPZ790 är det rätta regnummret. | |
|
Ahhh, förklarar den grejen, tack, tror det andra med högerstyrning kanske står kvar, men man vet aldrig... em3 |
|
|
TOPPSKICK är kanske lite att ta i. Speciellt enligt bild 3 och 4. Länk |
|
| Hahahaha. "Bilen hämtas i nyskick kan jag lova." | |
| "Hel Rekord gjordes idag på bilen" undra var det var för rekord.. | |
|
Köpa slitna, urtvättade jeans idag är dyrare än obrukade :) , tiderna förändras... em3 |
|
|
Spindelmannens bil? Länk |
|
|
:) :) Femmans bil AB är lite uppochner ;) , hur många anstränger sig att vända på PC'n, på en platta vänder den tillbaka, till upp och ner. Spindelmannen kanske gillar bildspelet :) em3 |
|
| Det gick fort att få till det;) | |
|
Fort och slarvigt, inte min "cup of tea" direkt...... em3 |
|
|
Länk |
|
|
:) Visste inte att krisen var så djup i koncernen, att man fuskar i restaurangbranschen.... em3 |
|
|
Länk happ? |
|
|
Rolig fantasi i denna om man kollar sista stycket :) Måste vara inklippt från en 520 el motsvarande Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Bmw X5 4.6iS|MAXUTRUSTAD|SV-SÅLD|20TUM Länk Eftersom jag själv har en 4.6is kan jag intyga att under 1.2 är omöjligt och snitt är 1.6 .... |
|
|
Här har vi en säljare med full koll..1,6 fast det är 2,0 Fullutrustad telefon vet jag inte riktigt vad det betyder..Men säkert nåt bra =) Länk |
|
|
Länk Ett strå vassare var det ja. |
|
|
Länk riktigt bra paketpris! |
|
|
Länk även det sänkta priset känns väl lite i överkant? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.