|
Sida 240 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Hmm kan man byta färg på bilen? :) Ok den är folierad säkert men märkligt att ha blandade bilder och inte nämna något om det i annonsen. Eller så är jag färgblind ... |
|
|
Länk lite humor när texten "saknar nyckel" kopplas till sista bilden |
|
|
"försäkringen godkände inte betalning utav bilen eftersom den hade bara trafikförsäkring". Nähä? Vad märkligt att de inte ville betala :) Vet inte om man ska skratta eller gråta. Dessutom vem kör en E60 M5 och inte har råd med försäkringen....jösses Länk |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Svarta marknaden för organ flyttar ut på Blocket! Länk Fast i det här fallet var det bara ett knippe nervceller, därav det låga priset... Annars brukar väl en mjälte ligga på strax över 3 papp om jag minns rätt.... |
|
Nya tändstickor ? Haha Länk |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Dåligt försäkrade prestandabilar är inte alls ovanligt bland de som gärna vill ha en statusbil men egentligen inte har råd. De klarar av att köpa bilen, sällan det som är så hemskt mycket dyrare än en vanlig bil. Försäkring och service mm är ju det som skiljer ordentligt men det skiter dom i så länge den är ren och blank och ger dem känslan av högre status. |
|
Länk Det är så tröttsamt när det växer upp en buske framför bilen precis när man ska ta kort. Dessutom på samma sida där man råkar ha en liten skrapa. |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk |
|
Denna dök upp i min sökning på "PORSCHE" Länk Vilket mongo *hahaha* |
|
|
Coupé...? Länk |
|
| Z4an är importerad 2012 och har haft tre ägare. Undrar hur Rober (Robert eller Robber?) vet att bilen alltid är tvättad för hand? | |
| Jag såg en skylt i Norrköping :handtvätt 100kr.Faan vad dyrt att få tvätta händerna!!! | |
| Ja det lär ju inte vara en särskilt omsorgsfull behandling. Kanske kan vara lönsamt om personalen går på Fas III | |
|
Ingår gitarren tror ni? Länk |
|
| Kaffeh näe jag tror att du får en ukulele istället! | |
| Länk | |
|
Suverän annons, skön bitterhet. "Dom som begriper sig på bilar (inte Alfor för dom begriper sig ingen på) säger att felen troligen hör ihop" Mvh Johan |
|
| Hahaha... Länk | |
|
0 koll;) Länk EB |
|
| Det var inget dåligt grepp i däcken på den mercan ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.