|
Sida 24 av 253
|
|
|---|---|
|
Anders-72; Hahaha, du kan verkligen plocka russinen ur kakan!! Men dom där v6orna, jag börjar bli uppriktigt sagt förbannad på jubelåsnor som ända in i glödheta inte förstår, dom kan väl skriva "6cyl" bara så slipper jag bli så upprörd över okunskapen. Dom är ju iaf medvetna om att det är just en 6a...perkele. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
He he - jo fy faan vad trött man blir på alla dessa V6;or. Skulle vilja ta ett snack med den där killen som springer runt och byter ut BMW;s fina raka 6;or mot V6;or. ;o) Länk |
|
|
Ny modell av Volvo ! "V70 Semester" Länk |
|
|
Vilket av dom 2 skulle ni köpa? Länk Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Länk | |
| 4-serie bil till salu. Länk | |
|
Den var bra! Den köper jag! ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Varför sätter man in 3 likadana bilder ? | |
|
Om jag sänker priser med några miljoner kanske den går sälja ?! ;) Länk |
|
|
haha bra andragandsvärde på mercor ^^ //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Rolig och rolig, en bil som genomgått biltemas realager antar jag: Länk //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Värdebevis finns, jo tjena. Jag skulle under inga omständigheter ta emot den gratis! Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Någon som testat att ringa på denna, eller vet något? Länk När jag testade kom det en röst som säger att det är fel nummer... |
|
| Det är en siffra för mycket i telefonnumret | |
|
Länk Gäller att (försöka) få uppmärksamhet :), ingen Rocco direkt dock Mvh: Zoltan |
|
|
Kanske var kallt ute? Helt klart en annorlunda bild att lägga med till sin bilannons... //Lövet |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hmmm,undrar vad han säljer!? Chippad svensksåld med rattmuff kanske? Mvh Patrik |
|
Den glade säljaren är uppe i en annan tråd också: Länk Glad Bmw ägare eller? Kan ingen maila stackarn och tipsa honom att semesterbilden hamnat fel ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Nya biltillbehöret "Pung" !!???? Länk Fulaste bil jag sett på länge ! |
|
|
"pung" - ja säger då de :-))))) I silver dessutom! /Magnus Bostongrün: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.