|
Sida 239 av 253
|
|
|---|---|
|
Redan borttagen på Blocket, men gissar att det var den här... Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Nej, inte den. Aktuell annons vi diskuterade var snäppet vassare faktiskt. :) | |
|
Länk Är väl denna. |
|
| Precis, är väl såld nu:) säkert en snabb affär | |
| Jag antar att det lönar sig att skriva en tramsig annons på blocket. Tidningarna plockar ju upp det som om det vore förstaside-stoff. | |
|
Några roliga annonser: Medvetet skriven så: Länk Kanske inte lika medvetet roligt skriven: Länk Härligt, han har precis fyllt på oljan och plåtfälgarna är nya =) |
|
| Denna bil måste vara riktig unik med detta pris, Länk | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
"...rör sig främst om estetiska skador" (BBS RC). :D Länk |
| Det kan ju inte vara möjligt att den fälgen håller trycket? | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Kanske liggandes på golvet men knappast monterad på bilen, den där fälgen är bara skrot. Även om den repareras blir det inte samma sak med tanke på att fälgarna är smidda från början. |
|
kul att han har koll på vilken modell han har :) Jag visste inte att X5 finns med 2.0d motorn den årsmodellen ... ;) Länk |
|
| Gustaf76: X5?? | |
|
@Kane det är precis det jag menar... det är en X3... Men jag kanske var otydlig... |
|
| Inte ett enda ord i annonsen att det skulle vara en X5'a. | |
|
Länk Förtjänar en plats i denna tråd.. Trimma din bil! "*Kräver ingen programmering utan bara trycka in i OBD2 porten*" |
|
|
08976: Man har tydligen någon slags "dold kraft" i bilen? Häftigt!!! Jag förstår bara inte hur det kan få plats med massa lustgas (nitro) i den lilla behållaren och hur det genom kabeln når rätt ställe i motorn? Dessutom till det ödmjuka priset 300 kr. |
|
|
@kane Förmodligen hade han ändrat då men när den kom ut stod det BMW X5 i rubriken Skit samma nu är den ändå borta.. |
|
|
Ja, räcker det med 300:- för att få en bra placeboeffekt... ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
300 är rena rånet, placebo fås från 35 pix - ink frakt från... trumvirvel... KINA! Länk Fast iofs, det kan inte vara samma som i Blocketannonsen, för där står det DIRECT from USA not CHINA COPY... eehhh... |
|
|
Vadå, han var ju billig ju. ;) Länk /Loefvenhamn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.