|
Sida 237 av 253
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja se bänkningspapper på den chippningen haha... Länk |
|
| "pruttningar".... | |
|
Klockren M3-styling på denna 316. Hade det inte varit en sedan hade jag aldrig kunnat skilja den från en riktig M3! ;) Länk |
|
|
170 hk på en 316i...? Då är det ju nästan en M3... ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Så ful är den.. haha :) | |
|
Något mysko är det med bilen som ostmacka länkade till.....det sitter en sexcylindrig M52tu eller M54 i den enligt bilderna! Enligt reg.nr. skall det vara en 316i. Snygg - ja kanske i ägarens ögon, själv blev jag lätt illamående! ;) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Nån har gjort sig besväret och reggat den som ombyggt fordon med en 323-motor. =) | |
|
Länk "Bilen är tobaksinrökt" FAN! Hade gärna sett att man rökt hasch i den!! |
|
|
...eller finskt bly! ;) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
320 Turbo :) Länk |
|
|
Informativ med bra bilder. Nice touch med olika fälgar fram och bak. Kan bli en ny trend? Länk |
|
|
Lite humor ändå. Länk |
|
| "Skattad UTAN anmärkning" Starkt jobbat! Länk | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Lågmilad är den också med sina 13K mil. :D |
| Den här va kul Länk | |
|
Erik G: Framför allt gör priset att man sätter i halsen! Hade det varit en B10 V8S så hade det varit något högt med det miltalet, men ändå ok. Men nu är det ju ingen "S". Även om den är i absolut toppskick så är den åtminstone 100´för dyr :-/ Men dom anstränger sig verkligen med att beskriva hur fin den är :-) /Fredrik |
|
| Och Rönnowska skolan är säkert auktoriserade för något ;) | |
| Länk | |
thekinglives |
Länk Jag visste inte att de på individualavdelningen krökte motorer också.. |
|
Den här är ändå värd att nämnas. Förbannade myrslokar som vållar så många viltolyckor i Sverige! =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.