|
Sida 235 av 253
|
|
|---|---|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Skön annons med bra verklighetsförankring. Länk |
|
Pris, kanske lite i överkant? Länk |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Fjärde bilden är rolig! Länk |
|
Länk Paddlar på en 7 serie? unikt sätt att dölja reg nummret på iaf. |
|
|
Länk Galet prisvärd annonstext: "Den här bilen känner du till att den är törstig men man ska tänka efter att du har 333 hästar som dricker från tanken, tänk dig att ha samma komfort som att flyga business." |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Denna bil levereras med helt ny servicebok... Länk |
| Och man får 16 lättmetallfälgar på köpet ;) | |
| Helt ny som är fullstämplad hahaha! | |
|
Länk Udda och mycket ovanlig BMW med V6 under huven;) EB |
|
|
En till V6 bmw. Nu från en bilfirma. Bra grejer.. Länk //Anders |
|
|
Pula och amullo: nu sent på torsdagkvällen när jag läser annonserna ni länkar till kan jag inte se att någon av bilarna påstås ha V6. Är det jag som inte läser ordentligt eller har säljarna ändrat sina annonser? /Erik |
|
|
Säljaren av Z4 har ändrat annonsen. Z4 var en V6 3.0 igår;) EB |
|
|
Härlig annonstext:) Länk ///Stefan |
|
|
"kan btela mellan skolmat så klart". Har aldrig använt det försäljningsargumentet tidigare - men kanske för att skolmaten på min tid var ganska så dålig. Bra tips! ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
stadig annons! Länk |
|
|
Ponus TI Å han verkar ju inte vara någon fåordig norrlänning ändå... |
|
|
Länk Här har King:en lagt in en E34 lika fräsch som om den vore årsmodell 2016, som har det stilrena M-Packet (av bilderna att döma inte riktigt samma sak som M-paket). Bland många andra godbitar har den även sidoairbags! =D |
|
|
ostmacka: Även lyx med multifunktionsratt! |
|
| Multifunktionsratt (styra + tuta, samtidigt till om med om man vill!) finns i de allra flesta bilar oavsett årsmodell.... | |
| Multifunktionsratt (styra + tuta, samtidigt till om med om man vill!) finns i de allra flesta bilar oavsett årsmodell.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.