|
Sida 234 av 253
|
|
|---|---|
|
"hade vinterdäck i källaren ! de är borta nu !" Riktigt bra |
|
|
Länk Ring om du är intresserad. Jag tar inte emot samtal :)) |
|
| Är det en Hyundai eller Kia? Inte många rätt i den annonsen :-) | |
| Länk | |
| Bimmer e34: Hahaha......sämsta annons jag läst, någonsin! | |
|
sista bilden var lite små kul! Länk |
|
|
Länk Är inte som alla andra..... |
|
|
PinnenX : Står i slutet att den är väl utrustad, med vad?? Står ju inte något om utrustningen. Men enligt bilderna så ser ja inte ens en redi klima? The Sound From A Big M :) |
|
| Fann följande humoristiskt: ingen stadskörning och bilder i stadsmiljö.. | |
|
Han måste ju trolla? Kan ju inte vara seriös. Den är ju snarare "tom-utrustad" än full-utrustad. Sen 0.5 BLANDAD körning, my ass. Skulle den dra 0.3 på motorväg då? Mycket troligt. |
|
|
Länk Denna ska tydligen hänga på Porsche 911 och Nissan GT-R verkar vara ett bra chip! |
|
| Länk | |
|
Alltså... ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Det är varken m6 eller 530 ;) | |
| Haha, nä jag förstår inte vissa säljare ibland! | |
|
Herr "Fathi, Elias Khaled" verkar ha det svårt att hålla reda på vad han säljer. "Fordonsuppgifter kan ej hämtas: Det registreringsnummer som du angivit finns inte i vägtrafikregistret. Kontrollera numret och försök igen. Felkod (5208)." Har han även svårt att hålla reda på regnummer? |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Bilder från någon firma utomlands? Servad 2008 nästa service 2014? Verkar vara riktigt seriös annons. |
|
Annonsbilderna är från denna firma i Berlin Länk |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Den här killen har samlat på sig en jävla massa fälgar, billigt är det också. Länk |
| Ja en reva i förarsätet kan väl inte vara så farligt?Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.