|
Sida 232 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk "Dags att göra sig av med pärlan med glimten i ögat." |
|
|
Länk 17.500 mil är INTE en lågmilare. Dessutom ta 53.000kr för sin klent utrustade E39 med 15 år på nacken... många drömmare som övervärderar sina E39. Ge mig en anledningen till att man inte köper denna fullutrustade 530i för samma pris: Länk |
|
|
Visst att rost är vanligt på E39, men detta är ju helt stört. Länk Hur lyckas man ens att få en E39 med 17.000 mil att rosta så mycket? Köra saltade vägar utan att någonsin tvätta bilen? |
|
|
Vilken tur att det finns kvitton på 80k. Undrar vad det har gjort för de pengarna? ;) /Loefvenhamn |
|
|
Säljer flickvännen Länk |
|
|
Milde tid - har den tvättats med saltvatten?!? ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
"Säljes för att jag helt enkelt inte trivs med bilen!" Trevligt och omväxlande med en säljare som är ärlig och inte drar till med någon långsökt bortförklaring till varför bilen ska säljs. Men det är antagligen inte någon bra försäljningsstrategi när en X5:a ska säljas för 700 000r. Länk |
|
| "Flickvänsannonsen" var rolig, men synd på de bedrövliga fotona som drar ner annonsen. | |
|
Nämen kolla! Länk 540iA med 364hk och som drar 0.6!!! Måste vara en skapelse av Gud, köp! |
|
|
Länk Står 523i (530i) i rubriken, på bilen står det 550i. Svårt att bestämma sig för vilken modell som bilen ska låtsas vara? |
|
|
Inget lyckat jobb med fronten heller. :/ /Loefvenhamn |
|
| 523i enligt registreringen åtminstone | |
| Beträffande 325:an som 1up postade så vill man nästan skrika - IN MED VETTIGA BILDER!!! Men nej, allt för konsten. "bilderna är artistiska..." | |
|
Skulle det sitta med en Focus -07 som i princip aldrig använts:) Länk Tippar att det egentligen handlar om draget... |
|
|
523:an som Naikon länkar till passar bra i tråden "Mest felprissatta BMW till salu". Att begära 385 för en överstylad, snikutrustad och manuell 523i F10 är magstarkt. Nästa omöjligt att få tillbaka pengar man lagt på hjul, trim o andra modfieringar. För samma pengar skulle iaf jag istället köpa the "real thing" som denna -> Länk eller Länk --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Coolt att man kunde beställa 2006-faceliften redan 2003. Länk |
|
|
En 323ti med dubbla förgasare. Inte illa, dessutom går värdet på dessa bilar bara uppåt... Länk /Scnitzermann |
|
|
Dubbla förgasare !!!! Och automatisk choke då ellerrrrr? haha. den var bra |
|
| "jag har tagit hand om den väl"...under de fyra månader av de 17 år bilen rullat i trafik :) | |
|
Ja "Carlo" som egentligen heter något helt annat "Har aldrig kört hårt med bilen", sen han köpte den i juni månad i år... =) Totalt har bilen faktiskt bara haft tio ägare sen den kom till Sverige 2005. Om man har noll koll och dessutom inte kan behärska språket, varför tar man då inte hjälp av någon som kan? Lär sannolikt gå lättare att sälja... MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.