|
Sida 23 av 253
|
|
|---|---|
|
520 M5-edition. Ytterligare en med osynligt yttre, inte bara M-, utan M5-paket. Och så M5-fälgar, nähä Styling 49 var det: Länk |
|
|
Någon som har blivit av med sin cd-växlare på sistone? Killen i annonsen ovanför har 6 stycken som följer med på köpet:) Även osynliga ögonlock verkar han ha... MVH Stenis |
|
| Han verkar ha puts på prylarna ändå. Kan inte låta bli att uttala namnet på annonsören med svensk betoning, fastän det nog skall vara sch-ljud... (Jams-hed :)) Usch och fy på mig! | |
|
Länk inte så rolig, men detta kanske är boven i dramat som fått alla bmw ägare som aldrig tittat ner under huven att tro att de har den där "pigga v6:an". |
|
| det där v6...det stör mej nåt fruktansvärt när folk ska sälja sina bmw.s.....som du säger..."pigg & stark v6"... | |
|
Länk Mer varning än humor... Inte så länge sen har bilen gått 38000 mil o kostat 33000kr! Så roligt när bilar rullar bakåt! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Det värsta är att m5och m6 har v10... "M5 E60, 3k mil vit. Mycket pigg v6a på ca 500 hästar" //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Länk "plese tveka inte att e-post mig" Dessutom ser de rödlackade inredningslisterna inte så roliga ut... //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Underbart detaljerad annons !! Länk |
|
|
Varierande miltal och hemsk tejpstyling... Länk |
|
|
Länk Någon klarade läsa texten utan att hämta andan? Han kunde ju åtminstone avslutat med en punkt... |
|
| Den här tycker jag om... Särskillt bilden;) Länk | |
| Grabber: Precis, det finns hopp för oss som letar lågmilade bilar:))) | |
| En annan detaljerad annons Länk | |
|
Maximalt kriminell felparkering. Två handikapprutor på Clas Ohlsons parkering :) Länk |
|
FredricF |
Anders-72: Han har väl helt enkelt inte råd att behålla bilen. Parkeringsböterna knäckte ekonomin.... /Fredric |
|
Den här fick mig att småle något. Iaf den lätt bittra anledningen till försäljning: Länk |
|
|
Helsingborg, typisk importstad. Verkar lite grön på det här med mätarskruvning dock... Länk |
|
| Fälgbeskrivningen påminner dessutom lite om sången:"Min hatt den har tre kanter!" | |
|
Mattias har koll: En Trevlig, pigg och framför allt en sportig bil! Trots sin V6a är den ändå ekonomisk att köra. Länk /Magnus Bostongrün: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.