|
Sida 227 av 253
|
|
|---|---|
| Porschen är smakfull, tycker klädseln harmoniserar med den röda kulören, hästlängder snyggare än en svart, tråkig inredning... | |
| Smak är helt och hållet ett subjektivt begrepp så det förvånar mig inte att det finns de som tycker att en aktuella bilen är smakfull. Personligen tycker jag att det är fascinerande att t.ex. en fin naturläderfärg kan förvanskas helt och hållet på grund av en så liten detalj som de röda instrumenttavlorna. | |
|
Skulle inte skämmas för att åka i den Cayennen. Fälgarna skulle jag dock lacka om. Det är för övrigt inget fel på röda mätartavlor i en Porsche... ;-) MVH Christofer |
|
| Snygg, men fälgarna gör att den ser ut som en frisörbil. | |
|
Nån som blir sugen att lägga ett bud? :) Länk |
|
| Vilket j*vla härke. Intressant var slutdestination blir. | |
|
Kamremmen är bytt! Länk If it works, don't fix it. |
|
| Prisvärd..=) Länk | |
|
Lite omständig. Länk |
|
| Väldigt tydlig annons . 1000 + 1000 = 2000 kr ja menar kan det bli ännu mer tydligare :P | |
| Länk | |
| Hahaha vilken annons på audin | |
| Byta mot en Ferrari eller Porsche :P | |
|
Sjukt omständlig annons på Audin. Och på toppen av det inga bilder. "Säljes av Audi aldrig rökt/djur i." |
|
| Länk fick ett gott skratt av denna! | |
Ekin |
fattade ingenting när ja läste denna:) Länk |
| Det är någon som har kört google translate från finska till svenska. Onekligen ganska kul :) | |
| Lite dyr: Länk | |
| Provkördes en gång? Nupris: 439 000:- Nypris: 4 390 000:- | |
|
Länk Sten fastnade tidigt i Caps Lock...har sedan läst en mycket gammal Fyndbörsen som han använder som värderingsjämförelse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.