|
Sida 226 av 253
|
|
|---|---|
|
"Test bil" i 6000mil =) Länk |
|
| 1000 mil per månad är rätt friskt! | |
| Säljs som ny eftersom den bara gått 6000 mil :) Saknar dessutom det mesta i utrustningsväg och står i Tyskland. | |
| Det där med testbil är iofs inte helt orimligt. Vi har konsulter från oss ute på uppdrag för Volvo där uppdraget går ut på att blåsa runt i Europa med testbilar. Kan tänka mig att det körs en o annan mil i månaden med dessa bilar | |
| 535an blev man riktigt sugen på!! | |
|
Med risk för dålig(låg)humor så med tanke på vagnens namn så kan man undra vad som hänt i den genom åren ;) Länk |
|
|
Denna "störde" ja mig på... delkaltrim? Länk |
|
|
Vet inte om detta är "roligt" men galet pris alla gånger! Länk Saknas en rätt "stor" bit av en skivan, dessutom rätt så slitna med en hel del fina mindre sprickor, skivorna är tvärslut om jag får säg. Så 8500 för 2 beggade OK med beggade slangar? Galet dyrt! Knappt hälften är mer rimligt, enligt min åsikt. |
|
| Lite småsugen blir man allt. Länk | |
|
Dawwe: För det priset kan man nästan köpa nya original Porscheok... =) MVH Christofer |
|
|
Länk! BMW 535 Avant Sedan 117.000 kr Två fel i ett! |
|
|
Lär finnas begränsat med köpare till dessa då de bara passar bara bilar i kolfiber med bromsok av plast! Länk |
|
|
Länk /Anders |
|
|
Länk Denna gav mig ett gott skratt! =) |
|
|
Sugen på en Honday? Du får två avgaser, den är rost och fri, har två avgaser och är fulutrustad... Länk |
|
|
Denna kanske inte anses rolig. I min värld är priset dock högst skrattretande men det är säkert jag som felar och inte inser värdet på denna buss... Länk |
|
| PontusTI's länk ovan gav i alla fall gensvar, Länk | |
| Frågan är hur mycket sanning som ligger bakom, Aftonbladet hade skrivit ut siffran till 150. Det kan ju vara ytterligare en kupp från författaren till annonsen för att få jobb. Kreativt... | |
| Länk | |
|
Passar kanske inte in i denna tråd eftersom det inte är något fel på annonsen i sig, men tänkte att det är onödigt att starta en ny tråd. Länk Värsta färgkombinationen någonsin i förhållande till bilens pris? Jag vill inte agera smakpolis i onödan, men det hade antagligen varit lämpligare att välja svart klädsel till den röda färgen alternativt välja svart lack och foliera bilen i önskad färg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.