|
Sida 222 av 253
|
|
|---|---|
|
Är det någon som fattar vad han egentligen vill? :) Länk |
|
|
"Snyggt" bildmontage på E46:an! :) |
|
|
det här är bland det värsta jag sett..visst bra att han är ärlig..men lägg 5000 kr och få en bra bil, ja snacka om halvdrömmare och ett lik! Länk |
|
|
Tydligen en ny typ av sänkning... Länk Radix omnium malorum est cupiditas |
|
|
@ Sten-Göran: Skön lirare. Om sänkningen vore enda problemet på långmilaren, vore det väl tämligen enkelt att höja den igen till standard, så har han ju en familjekärra igen... |
|
| Han är inte nog så ärlig som ni tror när det kommer till kritan, om det vore nu så enkelt som att den blir fräsch för 5000:- som han skriver så varför fixar han den inte själv då? något lik ligger begravt bakom historian tror jag..... | |
| Jag blev helt mindfucked av den bmw som va för 1000 kr och som var smart??!! | |
|
50hk chip Länk |
|
|
"bilen är i kanonskick".... ...inget direkt som syns via bilderna i alla fall... Länk /Anders |
|
|
Länk Vissa lägger ner sin själ i annonsen. Andra gör det inte ;) |
|
|
:)) /Anders |
|
|
stooges - :D Märkligt att den inte redan är såld. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
"M3" Länk |
|
|
ja vissa lägger verkligen ner både mkt tid och själ på sina annonser Länk /Anders |
|
|
Vet vem säljaren är. Han brukar alltid kontakta mig när jag har en bil på Blocket och sen vill han byta bort en bil han säger sig ha tagit i byte när de sålde sina tjänstebilar. Men vet han har bilhandel i sin verksamhetsbeskrivning. Blev "erbjuden" att byta till mig även denna efter att han innan ville byta bort en E500 cab som han sett tydligen bytte mot denna. Men du har helt rätt när det gäller hur dessa dyker. Jag fick för några veckor sen en förfrågan att ta en A6 Avant -12 i byte som brutto kostade 875 tkr. När jag kollade runt lite så bjöd ex vis Audi Malmö 330 tkr i inbyte på den :-) /Anders |
|
|
Länk den var kul, undrar om hon är snygg också :-)) /Anders |
|
|
Nån intresserad kanske? Länk /Anders |
|
|
I denna annons finns det ett kul stycke: Länk "Effektoptimerad (OBS! ej trimmad) med KCR effektbox. Effekten ökas dock från 142hk till 165hk." :) |
|
| Boxen skulle dessutom vara installerad på rekommendation av BMW :). Tror knappast det då det inte är lagligt att installera en effektbox. Efter det ska bilen registreringsbesiktigas igen men kan ej bli godkänd då helbilsgodkännandet försvinner. Ja ja, jag har också provat KCR-box så jag kastar väl sten i glashus. | |
|
Länk Hmm...lågmilare Tja allt är ju relativt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.