|
Sida 221 av 253
|
|
|---|---|
| *en bild talar mer än tusen ord" får mig att tänka på Boondock Saints och bartendern.. :) | |
|
Länk Den här modellen vore intressant att veta mer om! Svårt att se på bilderna hur de har lättat den för att få ner vikten? :) |
|
E34_Robert |
Länk Är troligen helt felskrivet i annonsen. Om inte, E39 har väldigt hållbara motorer. :) |
|
E34_Robert: Tittar du på bilen på mätarhuset så ser du att det står på 120309 km. MVH Christofer |
|
E34_Robert |
crille82: Det missade jag helt. :) Jag som tänkte att jag kunde bidra med något. :) Doh |
|
Oskar - ja och är den specialpreppad för bankörning kanske en bur inte skulle vara helt malplacerad... (ähum) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Pratade med "säljaren" idag per tel. Enligt honom så var det en vässad spis på 250hk från DTM bilarna. Frågade honom vrf det stod 280hk på annonsen... Då var det ingen svar. Sedan undrade jag hur de hade fått ner den ca 400kg från org vikten då svarade han att bilen var byggd i lättmetall på undersidan :/ Bad om att få återkomma :p |
|
| Länk | |
|
Länk Kanske inte så rolig men jag tycker den är lite högt värderad enligt säljaren ;) |
|
| Det blev nog en 0 för mycket eftersom han skriver 20 000:- i texten. ;) | |
| Det intressanta är väl att han väljer att ta en bild på skärmen istället för att ladda upp bilden från datorn? | |
|
Ingen som noterat, att det står i bytbil-faktarutan att det är en VW Sharan????? |
|
|
Denna liraren gör tydligen bara affärer med Swedbank-kunder. Också ett sätt att begränsa antalet köpare... Länk |
|
|
Årsmodell 2099 ? Länk |
|
|
Schyst förbrukning, ska nog byta bil :) Länk |
|
|
Impnaz, säljaren vet nog inte om att man kan överföra pengar mellan olika banker |
|
| Det handlar nog snarare om att han vill se att pengarna kommer in direkt, en process som tar ett par bankdagar mellan olika banker | |
|
Länk Är detta en ovanlig modell? ;)) |
|
| Dubbla V6:or skriver han. Snarare dubbla raka sexor eller V12 då. | |
Karl-Hilding |
Tror int han vill sälja... Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.