|
Sida 220 av 253
|
|
|---|---|
|
Slippy - missade det roliga...? ---- BMW CS #6212 |
|
| Trodde Premium Selction alltid var importbilar ? | |
|
Slippy, även vissa utvalda handlar i SV erbjuder Premium Selction! |
|
|
Nu MÅSTE man tydligen pruta.... Länk |
|
|
Nya X1??? Länk! BMW - Beroende Med Wilja |
|
| det är ju egentligen inte så roligt med att någon lägger upp fel bilder till fel text... eller missade jag något i annonsen? | |
|
Länk Minns inte att den såg ut så när jag ägde den... Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Den MKW länkar till ovan blir extra rolig, när man tittar på registreringsskylten.... "WTF..!?!" |
|
| den med 525:an i grästorp fattar jag inte det roliga i... | |
|
@Gustaf76 Kanske bara är jag men jag tycker det e fult och märkligt, ja till och med komiskt, man slänger på en ful vit takbox på en bil i en bilannons. Ännu märkligare när det sker på en fin BMW i 500-600 tkr klassen. |
|
| Det roliga för mig (eller tragiska) var att bilen kostar ~500 000 kr men takboxen ingår inte... | |
|
jo iofs när man ser det från den sidan. Har man en svart bil för 500 k och kör med vit takbox så har man ingen smak och inga pengar heller.. samt ja, visst är det kanske dumt att annonsera så. Men hade jag varit seriös spekulant på en sådan bil, så hade jag skitit i takboxen och bett handlaren tagit bort den vid besök. |
|
|
@E34 Ja precis! Reagerade för det oxå! |
|
|
Länk cjassic |
|
| M3rso: j och l är väl grannar på tangentbordet men slarvigt är det. Kul att bilen behöver en tvätt också? Seriös handlare?! Knappast. Bilen behöver troligen en total rekond för att man ens ska vilja sitta i den... | |
| Haha ja precis. Hade jag varit en bilhandlare så hade jag tvättat den som du säger och skrivit min annons i word med rättning :P | |
|
Jaja skyll nu inte på att Darios ha världen fetaste tummar. K ligger ju mellan J och L ;)) Länk Och det där med att tvätta! Kolla dessa. |
|
| V70-ägare... | |
| Jag har en v70 som andra bil och mina ser fan inte så :P..Alltså hur fan tänker man?? | |
| Vackert exemplar..=) Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.