|
Sida 218 av 253
|
|
|---|---|
| Åh, shit. Man betalar ju massor bara för att inte ha med den människan att göra WGG. Herregud vilken dryg typ. Hon ska ha betalt för att gå längs sina gångvägar för att lämna över stövlarna.... Ha ha ha ha... | |
|
säljande annons... :) min gamla kärra /Anders |
|
|
sorry, missade länken Länk /Anders |
|
|
Ibland undrar man vad det är för fel på folk.. Inte konstigt att han inte får den såld, den bilen har vart till salu ja, hur länge som helst känns det som :) BMW M-POWER |
|
|
Haha! Älskar särskrivningar som i annonsen, påminner mig om en annan där det stod "Skit billigt!". "Provköra får du göra när du betalt den" - Klockren! :) ---- BMW CS #6212 |
|
|
Pris odiskutabelt?! Inte ens om man är med i LRF (Lantbrukarnas Riksförbund)! |
|
|
"Ev. byte mot lgh utomlands kan vara av intresse. Gärna spanien eller sydeuropa" =) MVH Christofer |
|
|
vackra bilder... :x Länk |
|
| Påminner lite om grafiken i Test Drive till C64'an ;) | |
| Om man har en sån bil, har man inte råd med en digital kamera för 500 kr? | |
|
Tycker denna va klockren Länk No Shit! |
|
|
Länk Visste inte att det fanns falska bmw bilar! |
|
| (?) | |
|
Ber om ursäkt om någon(ägaren eller annan) tar illa upp men skryter man om att man är välhängd så ;-) Länk |
|
| Fan nu blir jag avundsjuk...Killen skall åka iväg på en lång tidsresa, visste inte att man löst problemen med att resa i tiden. En kortare resa tillbaks till 20-års åldern tack :)! Länk | |
|
"*Alpina svarta njurgrillar *Alpina Bagage emblem *Alpina bakre skylthållare i chrome *Alpina skattemärke *Alpina fram sidoskärmar emblem x2 *Alpina nyckelknippa" Hur mycket av ovanstånde är Alpina delar?! :) Alpina B8 Länk |
|
| Stabil telefon på en hållare på en hållare på en hållare. Extra lång sladd ifall någon i baksätet får ett viktigt samtal. Kan ju vara arbetsförmedlingen. | |
|
Någon som känner sig manad? Länk It's better to burn out - than to fade away. |
|
| Så jävla bra annons :D | |
|
Mkt snygg :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.