|
Sida 217 av 253
|
|
|---|---|
|
"Bilfotona är från förra veckan men bakgrunderna är från januari i Sydafrika" HAHA fy fan vilken go lirare! |
|
|
"Svensksåld men tillverkad i Bayern, i sydöstra Tyskland " : - D |
|
| Skönaste annonsen jag nånsin sett :) | |
|
ABSen fungerar inte men de vanliga bromsarna fungerar utmärkt ACn fungerar men även värmen Kul kille |
|
|
Kronfonkare ? Länk |
|
|
Länk BMW M-POWER |
|
|
M6???? Länk Den 633:an har varit ute till försäljning säkert ett par år vid det här laget, och haft alla möjliga modellbeteckningar under resans gång.... Ibland är det en 635, och nu M6. Sunkig är den också, med mycket rost, trasigt innertak och en hel del andra skavanker. |
|
|
Bilden under huven kommer från Google och visar motorn från en 750 Länk |
|
|
Visste inte att det SÅ många HK i en 330XD? Länk |
|
|
Härligt med nybilskänsla efter 23000 mil Länk /Anders |
|
Karl-Hilding |
"Härligt med nybilskänsla efter 23000 mil Länk /Anders" Det kan det väl vara? Men här måste man nog gå en liten fotokurs! Länk |
|
Jag tror nog känslan är annorlunda på en bil som hämtas ny hos handlaren jämfört med en som har gått 23000 mil. Den kan vara fräsch, fint skick osv. Men nybilskänsla, den behålls i mitt tycke till bilen får sitt andra stenskott. __________ Mvh Grelle |
|
| Länk | |
|
Glömde skriva snygg och billig bil ;-) |
|
|
Ja jag vet...inte första gången: "Det sitter en rak V6:a i den på 193hk som endast...." Länk |
|
|
Och man tänker inte på rosten när man kör bilen! det tycker jag är bra ;) |
|
|
Ursäkta att denna annonsen inte gäller en bil, men den förtjänar ändå att uppmärksammas. Inte nog med att prisbilden är ungefär 100 % fel (de är väl "värda" någon hundralapp) så har jag aldrig stött på en mer arrogant och diktatorisk text: Länk |
|
|
"Endast sommer kört " fint foto Länk |
|
| Köpte den i januari enligt annonsen, aldrig vinterkörd då har han inte kört den alls ju.... | |
| Det har du rätt i WGG. Vilket sätt att skriva en annons på. Får hon dom sålda så blir jag riktigt överraskad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.