|
Sida 212 av 253
|
|
|---|---|
| hahaha " sport stolar blå och svart halv hud" och sen en bild på stolen som har hål i klädseln :D | |
| haha...driver han eller?...kanske försöker komma med på Best of Blocket? | |
| känns tillgjort.. | |
|
Seriös bra annons :) Länk /Anders |
|
|
Ingen rolig syn... men... Länk Beskrivning: Stora skador: front. Springa & kör verifieras. Har Keys. Endast seriösa köpare. Inga dumma frågor haha /Anders |
|
|
Aningen optimistiskt pris för en 37 år gammal, halvsunkig dieselmerca med oredovisat miltal..... Länk |
|
|
gunnare: Snacka om lågmilare; 0-499 mil! |
|
|
Den skulle jag inte vilja sitta i Länk |
|
|
En 730 med högre effekt än 750 ? Någon mer som blir förvirrad ? :-) Länk BMW 4 Life |
|
| "utbytt motor", petat i nått vassare kanske | |
|
Några saker som skulle kunna debatteras i denna annons... Länk |
|
|
Får för mig att det ändrats lite i annonsen sen sist..? Rolig är den iaf. Länk |
|
|
Impnaz: Japp, det där är en kreativ och rolig annons - innan var det världens fulaste bil han försökte sälja, men nu vände han på steken och säljer däck och fälgar med tillhörande bil istället :-) It's better to burn out - than to fade away. |
|
| annonsen med 525:an är fantastisk :) | |
|
En så kallad kit car i fint skick! Länk |
|
|
Lånad bild och lånad text, utr kan vara mer eller mindre. Endast seriösa köpare! Bmw320d Lol Länk |
|
|
Stockholm-1. Vilket habegär man fick ;) Länk Denna då! Ett måste i varje familjs hem. |
|
|
Länk Bild tagen på m5board, från usa |
|
|
Stooges: Hade jag inte haft lite utrymmesbegränsning hade jag köpt den direkt :) Captainoats: Typ den oseriösaste någonsin. Luktar Rolex-rån lång väg om den... |
|
| En kvarts mille på en V70, också funkar inte skiten :))) Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.