|
Sida 21 av 253
|
|
|---|---|
|
Den verkar vara extra bred oxå eftersom den inte får plats i p-rutan på någon ledd...... Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
| Jisses... | |
|
Länk "STORA DATOR SOM VISAR ALLT" tycker jag låter mycket intressant......kan den sia om framtiden också? --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Om inte jag kom på mer medan jag skrev, skulle jag nog ta en liten paus i skrivandet och tänka. Men det är ju jag det :) | |
|
Finn 5 rätt... Länk |
|
|
fin backspegel! sen att den är "helt J-VA ljuvlig" (vad det nu betyder) är ju bara plus i kanten.. dock så vill jag nog inte köpa den pga att det ENDAST har 306hk :) Länk MVH ///Bimmarkomanen |
|
|
hehe...absolut inget bilar & göra men en sådan här måste vi bara ha...:) Länk |
|
| Vi kan skramla om du lovar att ha den på dig på profilbilden ;) | |
| hehe...nja..tror jag avstår faktiskt..:)..men tack ändå. | |
|
Blockets mest överprisade bil? ca tre gånger mer än den är värd. Enligt teknikensvarld.se/bilpriser är den värd 28k... Länk //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Vilken optimist - kanske behöver mycket öl-pengar till midsommar? ;o) Länk |
|
| Men för under 28´kan den vara prisvärd om det sitter lite nya slitdelar på den. Såg hyfsad ut för milen. | |
|
Ännu en som har svårt med tangetbordet... Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Dagens sjukaste annons !! Länk |
|
|
Det höga priset torde bero på all kameleontfärg som gått åt... Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Länk 6 vxl i 320? eller? |
|
| Ja, om man räknar med backen. | |
|
Tallviking: Han måsta ha varit rejält tankad när hans skrev den där annonsen. Vad är det han säljer till att börja med??? :) |
|
|
2 liters motor, drar 8 liter i 170 samt "För att gör bilen lättare=snabbare är hela upphängningssystem byts till aluminium". Hur ska man kunna prata affär med en sån? Låtsas att det regnar? |
|
| Det enda korrekta i annonsen är väl att han har reserverat sig för ev felskrivningar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.