|
Sida 209 av 253
|
|
|---|---|
|
Hahaha! Vadå, den har ju M-kapade fjädrar fram, och den har haft ett M-emblem på bagageluckan, men det behövdes till en annan bil på bilgården så det fick mejslas av. Helt underbar verksamhetsbeskrivning. Bara att ta ett foto på bilen måste med företagsskatt, arbetsgivaravgift och omkostnader göra bilen till en förlustaffär, men de kanske inte "är med i momsen" :) |
|
|
Ett fynd! 16" Alpina för bara 30.000:- Länk Om man nu är sugen skulle jag hellre köpa dom för halva pengen här: Länk |
|
|
När man läser nylackad kanske inte detta är riktigt vad man tänker sig... Länk |
|
|
Impnaz: Haha, vadå..ser ju grymt fin ut nylackad! Priset är kanske lite väl högt satt enligt mig iaf på den 520in? |
|
|
Nyskick, bör ses! Länk |
|
| Länk | |
|
Pilsnerbil att dricka lager i? Länk |
|
|
Länk haha mycket bättre en M3... /Anders |
|
|
"Bilen är ca 325 hk orginal chip från fabriken". Det kan jag med 100% säkerhet säga att det erbjuds inte... MVH Christofer |
|
|
Sådant ser man tyvärr inte allt för sällan. Ett tag var det många "318i - chippad så nu är det en 318is" Somliga lever i sin egen värld. |
|
|
Länk Borde nästan klassa in som EU-mopedbill med det hästkraftsantalet i motorn :) |
|
| Stooges: Oj, vilken power i den Audin! Jag som kör BMW 540, kommer jag bli frånåkt av den gräsklipparen? hehe | |
|
Länk :) BMW M-POWER |
|
|
Ja gilla denna, är nog min prisklass med! Länk |
|
|
Har själv handlat bil på Autowåx en gång; mycket bra bemötande, väldigt trevlig stämning överlag och dessutom fick jag ett riktigt bra avtal :) Inte underligt att de skämtar till det i en sådan annons, det verkar sitta i deras gener... ;) ---- BMW CS #6212 |
|
|
Modellår 2015!! Jo jag tackar ja! Länk |
|
| Undra om den är godkänd med den motorn? Länk | |
|
Att skriva fel EN gång är väl ok, men att skriva fel både i rubrik och text är enligt min åskit något oproffsigt! BMW 338 automatisk: Länk |
|
|
Hmmm.... Det var ju en M-coupe inte så länge sedan! ;) BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Den gick många mil på kort tid till vilken pris! ;) Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.