|
Sida 207 av 253
|
|
|---|---|
|
Mercedes Bens E 523?? ja jävlar ja, vissa borde verkligen inte driva bilfirma! Länk |
|
|
Bra pris och informativ annons! Länk |
|
|
Man har tom bemödat sig och finjusterat rosten på polon med lite färg dessutom i Paint haha BMW M-POWER |
|
|
Nybesiktigad till när då? Länk |
|
|
Länk Hur tänkte designaren här? |
|
| sett den alfan innan, fruktansvärt sportig... not | |
| Hur tänkte personen som motera dit skiten?! | |
| kollat för mycket på The fast and the furious | |
| Haha jäklar vad jag ryggade bakåt när jag såg den! Det finns folk till allt? | |
|
Mycket M3 för pengarna! Länk |
|
|
325 e39 ? Länk |
|
|
Säljande annons...not Länk |
|
| Verkligen lagt ner tid på sin annons... | |
|
Är inte det där Med Känslas gamla bil ? Sålde du den till en riktigt sköning eller ? |
|
|
Sammarbete med VW? Länk |
|
| Ibland börjar man undra om det inte borde finnas nån annan marknad än Blocket för bilar i de övre prissegmenten. Jag vete fan om jag hade velat annonsera min halv miljon kärra på blocket med tanke på alla stolpskott som är inne där och svarar på alla annonser. Vem vet vilka dårar som kan knacka på dörren och vill sno bilen. Hade nog hellre gått till någon välrenommerad bilhall. | |
| Gustaf76, håller med dig. Förmedling via firma kommer säkert att växa, men det är lite trixigt iom att firman då blir juridiskt ansvarig. | |
|
Länk Å jag som trodde plåtcabben kom på e90..:) Snygg bil annars! |
|
| Impnaz: det är en bedrift i sig att stava så jävla illa att det inte ens går att avgöra om det är en nysvensk eller en särsvensk, men "Touareg-mannen" har ju faktiskt lyckats med det! :D | |
|
Länk ingen bmw men man blir bra sugen bara på med en ny front och en tvättning så blir den som ny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.